طبق گزارش ها، بازی جدید Nier لغو شده است، اما نگران نباشید



طبق گزارش‌ها، Tencent در حال ساخت یک بازی جدید Nier با Square Enix بود اما توسعه آن در دسامبر متوقف شد. این یک بازی موبایلی است که تقریباً دو سال است که ساخته شده است.

مطابق با رویترز، هزینه های توسعه و حق امتیاز در ملک Nier بالا بود. طبق گزارش‌ها، تنسنت در تصمیم‌گیری برای کسب درآمد از بازی موبایل مشکل داشت، بنابراین شرکت تصمیم گرفت این پروژه را لغو کند.

یکی دیگر از بازی های Nier در تلفن همراه در حال حاضر وجود دارد به نام Nier Reincarnation. با این حال، اواخر امسال بسته خواهد شد، اما قبل از ناپدید شدن، محتوای بیشتری دریافت خواهد کرد. با این حال لغو این بازی تا پایان Nier فاصله زیادی دارد. تهیه کننده یوسوکه سایتو به شدت ضمنی این سریال با کارگردانی یوکو تارو ادامه خواهد داشت، اما در تاریخ نامشخصی در آینده.

یکی از پروژه های دیگر Tencent، نسخه موبایل Elden Ring است که تلاش می کند مدل بازی رایگان Genshin Impact را تقلید کند. Tencent در تلاش است تا به یک بازیگر بزرگتر در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شود، زیرا کاملاً مالک Riot Games است و 40٪ از سهام Epic Games را در اختیار دارد.

با این حال، مدیرعامل پونی ما اخیرا گفت او معتقد است که Tencent طی سال گذشته در این زمینه “به هیچ چیزی دست نیافته”، در حالی که رقبای آن محصولات جدیدی را روانه بازار کرده اند، و سال 2023 یکی از قابل توجه ترین سال ها برای انتشار بازی های در مقیاس بزرگ است.

بخوانید  Get Both Mario + Rabbids Games For $15 With This Black Friday Deal

تحریریه مجله بازی یک گیمر