کتاب‌های فانتزی و علمی تخیلی در آمازون یکی بخرید، یکی را دریافت کنید با 50 درصد تخفیف


طرفداران فانتزی و علمی تخیلی حتما باید بررسی کنند آمازون و هدف این هفته. هر دو خرده‌فروش تبلیغات عظیمی را با تخفیف 50 درصدی برای طیف گسترده‌ای از اقلام، از جمله بسیاری از رمان‌های فانتزی و علمی تخیلی و مجموعه‌های جعبه اجرا می‌کنند. می‌توانید از نویسندگانی مانند براندون ساندرسون، جی آر آر تالکین، فرانک هربرت، استفن کینگ، جورج آر.آر.آر. مارتین، و غیره معاملاتی را در مورد کتاب‌های دوست‌داشتنی پیدا کنید. برای معاملات بیشتر، خلاصه‌ای از بهترین بازی‌های ویدیویی و بهترین مجموعه‌های جعبه مانگا را در تبلیغات B1G1 با 50% تخفیف بررسی کنید.

B1G1 50٪ تخفیف فروش:

برای استفاده از تخفیف 50 درصدی B1G1، کافی است دو کالای واجد شرایط را به سبد خرید خود اضافه کنید. تخفیف به صورت خودکار برای ارزان ترین کالا اعمال می شود. فقط مطمئن شوید که محصولاتی را که مستقیماً توسط آمازون فروخته می شوند اضافه کنید، زیرا لیست های شخص ثالث در این رویداد گنجانده نشده است. بهترین از همه این است که بسیاری از کتاب‌ها از قبل تخفیف دارند، و تخفیف 50 درصدی B1G1 را راهی عالی برای دوبرابر کردن و صرفه جویی در پول می‌کند.

ما چندین لیست از بهترین کتاب های فانتزی و علمی تخیلی را برای فروش در آمازون گردآوری کرده ایم. اما اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، برخی از معاملات مورد علاقه ما را بررسی کنید، از جمله هابیت نشان داد برای 40 دلار (به جای 90 دلار)، برج تاریک: Omnibus اولیه برای 68 دلار (به جای 100 دلار)، و مجموعه جعبه های Dune Saga (6 کتاب، جلد شومیز) 60 دلار (به جای 108 دلار).

بخوانید  باگ Apex Heirloom بازیکنان Ash را در مضیقه قرار می دهد و باعث شکایات «پرداخت به ضرر» می شود

در اینجا نگاهی به بیش از 70 رمان فانتزی و علمی تخیلی و جعبه ست های واجد شرایط برای فروش این هفته آمازون B1G1 با 50 درصد تخفیف می اندازیم.

توجه سردبیر: آمازون اغلب موارد را از لیست واجد شرایط در طول این نوع تبلیغات حذف و اضافه می کند، بنابراین ممکن است برخی از معاملات زیر قبل از پایان هفته ناپدید شوند.

تخفیف های کتاب براندون ساندرسون

تخفیف های کتاب براندون ساندرسون
تخفیف های کتاب براندون ساندرسون

مجموعه‌ای عالی از رمان‌های ساندرسون شامل فروش می‌شود جعبه آرشیو Stormlightکه شامل سه کتاب اول این مجموعه است.

معاملات کتاب ارباب حلقه ها

مجموعه جعبه مقوایی ارباب حلقه ها
مجموعه جعبه مقوایی ارباب حلقه ها

همه بهترین نسخه‌های ارباب حلقه‌های تالکین در این تبلیغ برای خرید در نظر گرفته شده‌اند، از جمله مجموعه جعبه‌ای با جلد گالینگور سه کتاب که در بالا نشان داده شده است.

معاملات کتاب استیون کینگ

برج تاریک اثر استیون کینگبرج تاریک اثر استیون کینگ
برج تاریک اثر استیون کینگ

مجموعه برج تاریک استیون کینگ و برخی از بهترین رمان های علمی تخیلی او، از جمله 63/11/22 و آخرین رمانش هالی.

تخفیف های کتاب جورج آر آر مارتین

آتش و خون، اساس خانه اژدهاآتش و خون، اساس خانه اژدها
آتش و خون، اساس خانه اژدها

معاملات بیشتر در مورد کتاب های فانتزی و علمی تخیلی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر