باگ Apex Heirloom بازیکنان Ash را در مضیقه قرار می دهد و باعث شکایات «پرداخت به ضرر» می شود


بازیکنان Apex Legends از اینکه پوسته “pay-to-win” Flatline Splash Zone از طریق یک پچ که اوایل این هفته منتشر شد، اصلاح شد، هیجان زده بودند، اما جشن کوتاه شد زیرا به سرعت مشخص شد که یکی دیگر از موارد آرایشی از مجموعه Sun Squad The Event Ash: his Heirloom Set به طور تصادفی عصبی شده است.

اسلحه میراثی که مدتها در انتظار آن بودیم قاتل مصنوعی، Strongest Bond، اولین بار زمانی که به عنوان بخشی از رویداد مجموعه Sun Squad منتشر شد مورد استقبال قرار گرفت. اما اکنون مشخص شده است که چیزی اشتباه است، زیرا بازیکنان متوجه شده‌اند که حرکت Ash با سلاح‌های مجهز به نوع nunchaku به طرز محسوسی قوی‌تر است. برخی از بازیکنان از این سلاح گران قیمت به عنوان یک وسیله آرایشی “پرداخت برای از دست دادن” یاد می کنند.

Apex Legends نیست غریبه با مسائل صوتی، به خصوص وقتی صحبت از پاها می شود. اما این اشکال اولین باری است که یک سلاح باستانی مشکلات صوتی قابل توجهی ایجاد می کند. بازیکنانی که این باگ را آزمایش می‌کردند، نتایج را در Reddit منتشر کردند، با پوستری که حتی ویدیویی را برای نشان دادن این مشکل آپلود می‌کرد.

Ash یکی از ساکت ترین شخصیت های بازی در مورد حرکت است. پاهای غیر سنتی آن به این معنی است که بعید است بازیکنان صدایی تولید کنند مگر اینکه روی بتن/فلز بلغزند یا در آب پاشیده شوند. هنگامی که خمیده است، خاکستر تقریباً بی صدا حرکت می کند و حتی در حالت عادی حرکت می کند بین پنج تا هشت دسی بل ساکت تر است نسبت به سایر افسانه ها

بخوانید  Hollow Knight Silksong Has Re-emerged, But What About Other 'Missing' Games? | Spot On

اما با مجهز شدن به Strongest Link، ردپای Ash بسیار قوی تر می شود. این اثر حتی در هنگام حرکت در چمن یا شن وجود دارد، که معمولاً آرام‌ترین نوع زمین‌هایی هستند که بازیکنان در بازی با آن‌ها مواجه می‌شوند. بدتر از آن، اشکال صوتی همچنان وجود دارد حتی زمانی که Ash در حالت خمیده راه می‌رود – فعالیتی که در حالت عادی انجام می‌شود. شرایط، تمام مراحل افسانه را بسیار آرام تر می کند.

این باگ یکی از ساکت ترین افسانه های بازی را به یک صداساز واقعی تبدیل کرد.
این باگ یکی از ساکت ترین افسانه های بازی را به یک صداساز واقعی تبدیل کرد.

این باگ در پچ 16.1.1 این هفته برطرف نشد و Respawn هنوز به طور عمومی به این مشکل رسیدگی نکرده است و طرفداران را متعجب می کند که چقدر باید منتظر بمانند تا از سلاح Ash’s Heirloom استفاده کنند بدون اینکه تیم خود را در معرض خطر قرار دهند. کمین کردن در حال حاضر، به نظر می رسد تنها راه حل این است که Legacy را به طور کامل تجهیز نکنید – تصمیمی که بسیاری از بازیکنان به دلیل جذابیت خود سلاح نمی خواهند بگیرند. علاوه بر این که یکی از معدود سلاح های Heirloom در بازی با a انیمیشن خانه به خانه منحصر به فردStrongest Link همچنین همراه با چندین انیمیشن دیگر است که بازیکنان به آنها علاقه مند شده اند، از جمله یکی از این انیمیشن ها ظاهر جونده ناشناس Ash همکار.

در حال حاضر، بهترین گزینه ممکن است ذخیره خوراک موش برای محدوده شلیک باشد تا زمانی که Respawn بتواند مشکلات صوتی را برطرف کند.

بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای بازی در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها، اما در 1 مه به پایان می رسد.

بخوانید  مقایسه شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL و بهترین اینترنت پهن باند در ایران

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.