به‌روزرسانی آینده پلی‌استیشن 5 با ویژگی‌های جدید ارائه می‌شود


به‌روزرسانی کنسول پلی‌استیشن 5، ویژگی‌های جدیدی را به کنترلر و نرم‌افزار DualSense اضافه می‌کند.

سونی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی را برای کنسول پلی‌استیشن 5 آماده کرده است که در به‌روزرسانی آینده در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. طبق بیانیه جدیدی از بلاگ پلی استیشن، ویژگی های جدید ابتدا در نسخه بتا منتشر می شود که بازیکنان علاقه مند می توانند در آزمایش آن شرکت کنند.

بزرگترین ویژگی در آپدیت آینده پلی استیشن 5 مربوط به بهبود میکروفون و بلندگوی داخلی DualSense است. به گفته سونی، بلندگوی DualSense اکنون صداهای بلندتر و واضح تری ارائه می دهد. هنگامی که پخش کننده از میکروفون داخلی کنترلر استفاده می کند، به روز رسانی آینده نیز کیفیت و وضوح صدا را بهبود می بخشد.

بازیکنان می‌توانند از ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش جدید در به‌روزرسانی آینده بهره ببرند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد در حین تماشای مسابقات میزبانی شده با کشیدن نقاشی، ارسال ایموجی و غیره با صفحه ارتباط برقرار کنند. در نهایت، این به روز رسانی قابلیت تغییر شدت نور نوارهای رنگی کنسول پلی استیشن 5 را به ارمغان می آورد تا بازیکنان بتوانند شدت نور این نوارها را از زیاد به متوسط ​​و کم تغییر دهند. با این حال، گزینه غیرفعال کردن این نوارها هنوز در دسترس نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  واکنش های اپل ویژن پرو برای هدست 3500 دلاری همه جا دیده می شود