فروش نینتندو سوییچ کاهش یافته است، اما کنسول به بالاترین حد خود رسیده است

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که فروش نرم افزار نسبت به سال گذشته 4 درصد کاهش داشت، Pokemon Scarlet و Violet پس از عرضه موفقیت های زیادی کسب کردند. در مجموع، جدیدترین بازی‌های اصلی پوکمون تاکنون 20.61 میلیون واحد فروخته‌اند، و بازی سال گذشته را به چهارمین بازی پرفروش‌ترین بازی پوکمون از زمان انتشار نوامبر 2022 تبدیل کرده است.

در حال پخش: خرابی تریلر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

ثبت نام کنید یا وارد شوید

اندازه:

با نگاهی به آینده، این شرکت محتاط است و انتظارات خود را برای سال 2023 پس از اینکه فروش سخت افزار آن طور که انتظار می رفت در فصل تعطیلات عمل نکرد، تعدیل کرد. نینتندو تخمین می زند که در سال مالی کامل خود که در 31 مارس 2023 به پایان می رسد، 18 میلیون کنسول سوییچ (از 19 میلیون) و 205 میلیون نسخه بازی (کاهش از 210 میلیون) بفروشد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

بخوانید  انتشار پوستر جدید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles تغییر تاریخ انتشار

به طور کلی، این مطابق با کاهش فروش است که نینتندو انتظار داشت، اما این شرکت خاطرنشان کرد که “تعداد کاربران بازی سالانه در حال افزایش است” و تخمین می‌زند که 122 میلیون کاربر بازی داشته است. سالانه از ژانویه تا دسامبر 2022. ترکیب همه فروش سخت افزار در مجموع کاهش 21.3 درصدی در فروش را نشان داد، اگرچه نینتندو قبلاً پیش بینی کرده بود که کمبود جهانی نیمه هادی ها تأثیر زیادی بر تعداد واحدهای Switch خواهد داشت که او می تواند در سراسر جهان جابجا کند.

نینتندو نتایج مالی خود را برای 9 ماه قبل، منتهی به 31 دسامبر 2022، فاش کرد و در حالی که درآمد کلی کاهش یافت، سوییچ به نقطه عطف دیگری دست یافت. فروش خالص 2 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به 9.4 میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمدهای مربوط به تلفن همراه و IP 2.3 درصد کاهش یافت و نینتندو 295 میلیون دلار در این بخش به ارمغان آورد.

نینتندو در این مدت 5.22 میلیون واحد کنسول پایه سوییچ را در مقایسه با 11.79 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال قبل فروخت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55.7 درصد کاهش داشت. طبق توضیحات او. در مقایسه، فروش مدل Switch OLED نسبت به سال گذشته 92.5 درصد افزایش یافته است، از 3.99 میلیون دستگاه در سال قبل به 7.69 میلیون دستگاه در سال 2022 فروخته شده است. . در طول یک سال، تنها 2 میلیون واحد در آن دوره 9 ماهه فروخته است. در مجموع، این نشان دهنده 14.91 میلیون کنسول سوییچ فروخته شده در این پنجره است.

بخوانید  تولید Thunderbolts مارول به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

این کنسول از زمان عرضه خود در سال 2017 تاکنون موفق به فروش بسیار چشمگیر 122.5 میلیون واحدی شده است و فروش نرم افزار 994.30 میلیون نسخه بوده است. در مجموع، این باعث می‌شود سوییچ سومین کنسول بازی ویدیویی پرفروش تمام دوران باشد و از پلی‌استیشن 4 و گیم‌بوی اصلی پیشی بگیرد و اکنون پس از پلی‌استیشن 2 و کنسول‌های دستی خانواده نینتندو DS قرار بگیرد.

برای سایر نسخه‌های جدید در این دوره مالی، Splatoon 3 به 10.13 میلیون دستگاه رسید، Kirby and the Forgotten Land به 3.4 میلیون دستگاه رسید و Nintendo Switch Sports نیز 8.61 میلیون دستگاه فروخت. Mario Kart 8 Deluxe همچنان به فروش بسیار خوب خود ادامه می دهد و 6.3 میلیون دستگاه دیگر در این مدت به فروش می رساند و Animal Crossing New Horizons نیز 2.9 میلیون فروش به مجموع فروش خود اضافه می کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

نینتندو افزود که “فروش واحد نرم افزار اختصاصی به بالاترین سطح مشاهده شده از زمان راه اندازی نینتندو سوییچ ادامه دارد” و درآمد Nintendo Switch Online افزایش یافته است که به افزایش درآمد دیجیتالی آن به 2.3 میلیارد دلار کمک کرده است که نسبت به سال قبل 21.5 درصد افزایش داشته است. -سال برای بازارها، قاره آمریکا 42.8 درصد از کل فروش، ژاپن 23.6 درصد و اروپا 24.9 درصد از تجارت نینتندو را تشکیل می دهند.

بخوانید  مت اسمیت: اگر دیمون تارگرین هم بود از دنریس حمایت می‌کرد