فیلمبرداری فیلم جدید A Quiet Place با انتشار تصاویری آغاز شده است

گفتگوی مایکل سارنوسکی با لوپیتا نیونگو و جان کرازینسکی در اولین روز فیلمبرداری A Quiet Place: Day One

در این تصاویر، جان کرازینسکی را به همراه لوپیتا نیونگو بازیگر و مایکل سارنوسکی کارگردان فیلم A Quiet Place: Day One می بینیم. در حال حاضر اطلاعات دیگری از این فیلم ترسناک در دسترس نیست و فقط کرازینسکی اشاره کرد که این تصاویر مربوط به روز اول فیلمبرداری است. بر اساس فیلم‌های موجود در محل، به نظر می‌رسد حداقل بخشی از A Quiet Place: Day One در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد.

فوریه گذشته بود پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است، اما تا آن زمان طرفداران A Quiet Place می توانند انتظار اسپین آف آن را داشته باشند و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید قسمت جدید A Quiet Place آغاز شده است. جان کرازینسکی کارگردان دو قسمت اول A Quiet Place: Day One با انتشار سه تصویر از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم A Quiet Place: Day One خبر داد:

جان کرازینسکی در پشت صحنه روز اول فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

A Quiet Place: Day One برای اکران در 8 مارس 2024 (18 مارس 1402) برنامه ریزی شده است.

مایکل سارنوسکی، جان کرازینسکی و لوپیتا نیونگو در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

میشل سارنوسکیکارگردان خوک مسئولیت کارگردانی و نگارش فیلمنامه A Quiet Place: Day One را بر اساس ایده و داستان جان کرازینسکی بر عهده دارد که قرار است اتفاقاتش در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت ها و مکان های مختلف لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین و الکس ولف از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور خواهند داشت.

مراحل تصویربرداری و تولید فیلم A Quiet Place: Day One رسما آغاز شده است و در همین راستا تصاویری از پشت صحنه روز اول منتشر شده است.

بخوانید  فروش نسخه Game of the Year Edition بازی Far Cry 6 با قیمت ۱۲۰ دلار

A Quiet Place: Day One قرار است داستان پیش درآمدی درباره حمله بیگانگان به زمین را دنبال کند که بر روز اول تهاجم بیگانگان تمرکز دارد. می توان انتظار داشت که در طول فیلم شاهد اولین روز از حملات بیگانگان فضایی به زمین و تلاش انسان برای بقا باشیم که قبلاً در 10 دقیقه اول فیلم A Quiet Place: Part 2 بخشی از این را نشان می دهد. روز ترسناک و مرگبار