مت اسمیت: اگر دیمون تارگرین هم بود از دنریس حمایت می‌کرد

ادامه متن بخش‌های از پایان بندی داستان سریال بازی تاج و تخت را فاش می‌کند

دروگون سربازان دشمن را می‌سوزاند بازی تاج و تخت

مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین در سریال House of the Dragon

در انتهای سریال Game of Thrones دیدیم که چگونه دنریس به سمت جنون متمایل شد و حالا House of the Dragon نیز ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دیمون تارگرین را به نمایش خواهد گذاشت.

پایان اسپویل

مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون تارگرین در سریال خاندان اژدها در مصاحبه اخیر خود به حمایت از رفتار دنریس تارگرین در بازی تاج و تخت پرداخته است.

اولین قسمت سریال House of the Dragon امروز از شبکه HBO پخش شد. در پایان نظرات خود را درباره قسمت اول این مجموعه با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

اتفاقات سریال House of the Dragon طبق منبع، ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین، شخصیت کلیدی سریال بازی تاج و تخت روایت می‌شود و درواقع داستان اجداد دنریس را که پیش از او در حال حکومت بودند بازگو می‌کند. تارگرین‌ها از خاندان‌های کلیدی دنیای وستروس هستند. گفته می‌شود که هنگام تولد یک نوزاد تارگرین، خدایان سکه می‌اندازند تا تصمیم بگیرند که او بزرگ باشد یا دیوانه.

مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون تارگرین در سریال خاندان اژدها با ComicBook مصاحبه کرده است و او در بخشی از این مصاحبه درباره چرخش شخصیت دنریس تارگرین و تبدیل شدن او به ملکه‌ی دیوانه می‌گوید: «من همیشه از او حمایت کردم. در تمام مسیر طرفدار او بودم.» به نظر می‌رسد که دیمون تارگرین و دنریس تارگرین در مورد تعلق خود به تاج و تخت و در برخی موارد، ابزارهایی که برای رسیدن به آن استفاده می‌کنند، نقطه نظرات مشترکی دارند.

بخوانید  Valorant نقشه جدیدی را در قسمت 6، Act 1 ارائه می دهد

اما درکنار مت اسمیت، پدی کانسیدین، بازیگر نقش شاه ویسریس تارگرین نیز در مصاحبه‌ی ComicBook حضور داشته و ظاهراً این پادشاه به‌طور قطعی با اتفاقاتی که ۲۰۰ سال بعد خواهد افتاد مخالف است. «من شرمنده می‌شوم اما او رسالت خود را در جنگ و ویرانی ایفا کرد. اینطور نیست؟»

اسمیت در ادامه اضافه کرد که: «برای من اینطور نیست. من تا آخر راه از او حمایت می‌کردم. صادقانه بگویم من فکر می‌کنم اگر دیمون هم بود، درکنار او روی اژدها همان کار را انجام می‌داد. بگذارید ما هم این مورد را داشته باشیم، این خصلت متعلق به ماست.»

درحالی که House of the Dragon داستان تمایل قدرت‌ها برای نشستن روی تخت آهنی را قبل از شروع داستان دنریس در خانواده تارگرین روایت می‌کند، دیمون تارگرین نیز ممکن است سرنوشت مشابهی داشته باشد. البته اسمیت معتقد است که سکه‌ی او هنوز درحال چرخیدن است ولی دیمون یک شخصیت کاملاً خود ویرانگر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر