طرفداران بازی Final Fantasy 7 Rebirth کامئوهای روبی و زمرد را پیدا می کنند

اگرچه Cloud و گروه با بدترین هیولاهای Final Fantasy 7 اصلی در Final Fantasy 7 Rebirth روبرو نیستند، اما این بدان معنا نیست که آنها ظاهر کوتاهی ندارند. در یک زمان توییتر و Reddit، طرفداران پست هایی را به اشتراک گذاشتند که در آنها یک جفت پوستر به وجود سلاح زمرد و یاقوت اشاره می کرد.

پوسترها که در اتاق خواب قدیمی تیفا لاکهارت قرار گرفته اند، ممکن است فقط ارجاعات بازیگوشی باشند، زیرا آنها به صراحت اسلحه ها را به تصویر نمی کشند، بلکه مناطقی از زمین را شبیه به آنها نشان می دهند. با این حال، ما همچنان امیدواریم که این تصاویر طعمی از آنچه در قسمت سوم این مجموعه خواهد آمد باشد.

برای کسانی که با Final Fantasy 7 اصلی آشنا نیستند، سلاح ها مجموعه ای از هیولاهای مکانیکی هستند که هدفشان محافظت از سیاره است. موجودات در میانه ماجراجویی Cloud احضار می شوند و در حالی که دو سلاح (Diamond و Ultimate) برای باس فایت ها مورد نیاز است، Emerald و Ruby هر دو اختیاری هستند. همانطور که گفته شد، رویارویی با روبی و زمرد برای افراد ضعیف نیست، زیرا هر دو نبرد خسته کننده زمان هستند.

Emerald Weapon که در انتهای دریا واقع شده است دارای 1,000,000 اسب بخار قدرت و محدودیت زمانی 20 دقیقه است، مگر اینکه بازیکنان دارای ماده زیر آب باشند. با آمار دفاعی کمتر از روبی، زمرد یک است اندکی نبرد آسان‌تر، اما همچنان می‌تواند با KO‌های یک ضربه‌ای مقابله کند.

اسلحه روبی در بیابان خارج از نعلبکی طلا قرار دارد، اما فقط از طریق کشتی هوایی Highwind یا Golden Chocobo می توان به آن نزدیک شد. روبی با 800000 اسب بخار، آمار دفاعی بسیار بالا و توانایی حذف شخصیت ها از مبارزات، اغلب سخت ترین نبرد در Final Fantasy 7 در نظر گرفته می شود.

بخوانید  این آخر هفته چه فیلم هایی را تماشا کنیم: از من با زامبی قدم زدم تا قدیمی هنری

هر دو نبرد استراتژی هایی را ایجاد کرده اند که برای شکست دادن آنها تقریباً باید دنبال شود. اگر آنها در قسمت بعدی سه گانه Final Fantasy Remake ظاهر شوند، جالب خواهد بود که ببینیم چقدر شبیه همتایان خود در Final Fantasy 7 رفتار می کنند، یا اینکه آیا یک نسل کاملاً جدید از بازیکنان باید سعی کنند بدون کمک آنها را به عهده بگیرند. از برخی فوق العاده راهنمای نویسندگان با استعداد

و در مورد Final Fantasy 7 Rebirth و راهنماها صحبت می کنیم، مطمئن باشید که برای هر کسی که در حال حاضر در دنیای Gaia پرسه می زند، چیزهای زیادی داریم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر