شناسایی دوربین مخفی با گوشی؛ چگونه دوربین مخفی را سریع پیدا کنیم؟

سپس سعی کنید بررسی کنید که آیا سوراخ، سوراخ کوچک یا اشیاء غیرعادی وجود دارد که می تواند لنز دوربین را پنهان کند.

در بسیاری از موارد، دوربین ها می توانند سر راه باشند و به خوبی پنهان شوند، بنابراین با کمی تحقیق می توان آنها را شناسایی کرد.

2. بررسی سوراخ کلید درها یا اشیاء غیر معمول

در این مرحله از انگشتان خود برای بررسی دوربین های مخفی استفاده کنید، زیرا چشم ها به تنهایی نمی توانند وجود لنزها را روی حفره ها یا داخل آن ها تأیید کنند.

3. تشخیص دوربین های مخفی با فرکانس های رادیویی

بررسی دقیق محیط اطراف اولین و اساسی ترین گام در تشخیص دوربین های مخفی است. برای ارزیابی بصری وقت بگذارید.

ابزار تشخیص فرکانس رادیویی (ردیاب RF) می تواند برای مکان یابی و شناسایی دوربین های مخفی استفاده شود. این ابزار از فرکانس رادیویی دوربین برای این کار استفاده می کند.

تلفن های امروزی در یافتن دوربین های مادون قرمز (IR) خوب هستند و این مفیدترین راه برای یافتن دوربین است زیرا برای انجام آن نیازی به خرید دستگاه اختصاصی ندارید.

البته دسترسی به ابزارهای تشخیص فرکانس رادیویی برای اکثر مردم به راحتی در دسترس نیست. با این حال، در صورت دسترسی به این محصول، می توانید حتی مخفی ترین دوربین هایی که با چشم قابل تشخیص نیستند را شناسایی کنید.

4. استفاده از گوشی هوشمند یا آشکارساز مادون قرمز

با استفاده از برخی برنامه های گوشی هوشمند می توانید دوربین های مخفی اطراف خود را پیدا کنید. در ادامه تعدادی از بهترین اپلیکیشن های اندروید طراحی شده برای تشخیص دوربین های مخفی را معرفی می کنیم.

بخوانید  تریلر گیم پلی Playing the Crime Boss: Rockay City

ردیاب دوربین مخفی

با این حال، با حفظ آرامش و انجام مراحل زیر، می توانید دوربین های مخفی را شناسایی کنید.

1. بررسی دقیق زیست محیطی

می توانید دوربین گوشی خود را در اتاق حرکت دهید و به دنبال نقاط قرمز روشنی که در صحنه ظاهر می شوند بگردید. این نقاط وجود مادون قرمز را نشان می دهد. اکثر دوربین ها از این فناوری برای بهبود کیفیت تصویر در تاریکی استفاده می کنند. توجه داشته باشید که امواج مادون قرمز با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

5. از چراغ قوه استفاده کنید

می‌توانید از چراغ قوه برای بررسی انعکاس‌های غیرعادی از اجسام استفاده کنید. برای انجام این کار، چراغ ها را خاموش کنید و به آرامی ناحیه مورد نظر را با یک چراغ قوه بررسی کنید تا مشخص شود که آیا لنزهای بازتابنده وجود دارد یا خیر.

برنامه های تشخیص دوربین مخفی برای اندروید

تحریریه مجله بازی یک گیمر