شروع کار دیجیتال پلیفونی بر روی نسخه بعدی Gran Turismo

هنوز یک سال از انتشار Gran Turismo 7 نگذشته است. با این حال، با توجه به زمان لازم برای توسعه یک بازی ویدیویی و تلاش استودیو دیجیتال دیجیتال Polyphony برای ارائه محصولی با کیفیت، جای تعجب نیست که کار روی نسخه بعدی اینگونه آغاز شود. زود. این نسخه می تواند همان Gran Turismo 8 باشد یا می توانیم با نسخه فرعی باشیم. در هر صورت، توسعه نسخه دیگری از Gran Turismo همیشه طرفداران را خوشحال می کند.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم کازونوری یامائوچیمدیر کل استودیو دیجیتال Polyphony در مصاحبه ای جدید درباره شروع کار بر روی نسخه بعدی Gran Turismo اشاره کرد او با یک وب سایت ژاپنی صحبت کرد از Game Watch Impress در مورد برنامه های آن برای سری Gran Turismo سوال شد.

طبق مصاحبه جدید با Kazunori Yamauchi، استودیو Polyphony Digital ظاهرا کار روی نسخه دیگری از سری بازی های Gran Turismo را آغاز کرده است.

کازونوری یامائوچی پاسخ داد: «در واقع یک مشکل وجود دارد. ما در حال کار بر روی نسخه بعدی هستیم [بازی Gran Turismo] ما شروع کرده ایم، اما هنوز نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. حیف است که نمی توانم چیز زیادی بگویم.»

بخوانید  لوازم جانبی جدید Steam Deck به شما کمک می کند تا دستگاه را راحت در دست بگیرید