لوازم جانبی جدید Steam Deck به شما کمک می کند تا دستگاه را راحت در دست بگیرید


Steam Deck از زمان عرضه آن در سال 2022 به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای بازی در حال حرکت تبدیل شده است، اما دقیقا راحت‌ترین سیستمی نیست که می‌توانید برای جلسات طولانی روی آن نگه دارید. Satisfye قصد دارد با Stylthgrip جدید خود، افزونه‌ای که Steam Deck شما را در یک پوشش محافظ با دستگیره‌های ارگونومیک‌تر می‌پیچد، این وضعیت را تغییر دهد.

اینها اساساً با اشکالی که در کنترلر بی سیم ایکس باکس یا پلی استیشن DualSense پیدا می کنید مطابقت دارند – دستگیره هایی که می توانند با امنیت بیشتری در داخل دست شما قرار بگیرند. Satisfye همچنین این افزونه را با موادی که باید از هر گونه لغزش ناخوشایند از کف دست های عرق شده جلوگیری کنید – ما متوجه شدیم، Lego Star Wars شدید است – و صفحه پشتی ABS لایه دیگری از امنیت را اضافه می کند.

StylthGrip برای Steam Deck.
StylthGrip برای Steam Deck.

خبر خوب این است که حتی با وجود این قاب ضخیم اما منعطف در Steam Deck خود، همچنان می توانید آن را در زمان نیاز به شارژ کردن آن در داک رسمی Steam Deck قرار دهید. Satisfye می‌گوید طراحی آن وزن Steam Deck را بین کف دست‌های شما توزیع می‌کند و در دو بسته ارائه می‌شود. اولین گزینه پیش‌سفارش، که 60 دلار قیمت دارد، فقط برای Stylthgrip است، در حالی که بسته 90 دلاری شامل جلد سخت StylthGrip، مجموعه‌ای از چوب‌های آنالوگ موج پد RYZE و لاستیک‌های پد RYZE است. هر دو نسخه با محافظ صفحه و قاب حلبی عرضه می شوند و ارسال آن از سپتامبر آغاز می شود.

بخوانید  آخر هفته چه بازی کنیم: از فضای مرده تا عروسک های ماتریوشکا

در حال حاضر، آنها نیز با تخفیف در دسترس هستند، و شما می توانید 10 دلار در هر نسخه صرفه جویی کنید. همچنین با کد می توانید از 10 درصد تخفیف در این بسته ها بهره مند شوید STYLTH10 هنگام چک کردن، برای پس انداز اضافی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر