برنامه های HBO رسماً به نتفلیکس رفتند، اما نه بازی تاج و تخت یا The Last of Us

WB Discovery با تایید گزارش های قبلی فاش کرد که برخی از برنامه های HBO آن به نتفلیکس می آیند. اولین مورد از این ها، سریال Insecure، اکنون در نتفلیکس در دسترس است.

علاوه بر این، True Blood در خارج از ایالات متحده در نتفلیکس در دسترس خواهد بود. هر نمایشی که در اینجا ذکر شده است در مکس (سرویس استریم که قبلاً HBO Max نامیده می شد) باقی می ماند.

WB Discovery برخی از برنامه‌های تلویزیونی HBO خود را به نتفلیکس می‌فروشد تا از طریق معاملات مجوز کسب درآمد کند. این به دنبال مشارکت شرکت با Roku و Tubi برای نمایش هایی مانند Westworld و FBoy Island است. سال‌ها قبل از آن، در سال 2014، HBO و آمازون برای یک قرارداد برای پوشش فیلم‌های سوپرانو و امپراتوری Boardwalk و دیگران با یکدیگر همکاری کردند. این اتفاق قبل از اینکه سرویس استریم خود آمازون به طور گسترده شروع به کار کند، رخ داد.

تنوع و ضرب الاجل گزارش می دهد که برخی از برنامه های دیگر HBO، از جمله نمایش های گروه برادران و اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم، در کنار درام Six Feet Under و سریال کمدی ورزشی Ballers با بازی دواین “The Rock Johnson” در آینده به نتفلیکس خواهند آمد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

WB Discovery، البته، به ارمغان نمی آورد همه از برنامه های HBO او به نتفلیکس، به خصوص نه جدیدترین آنها. برنامه‌های برتر HBO، از جمله Game of Thrones، House of the Dragon، Succession، The White Lotus و اخیراً The Last of Us، همچنان برای پخش انحصاری در Max در دسترس هستند.

بخوانید  اصرار کارگردان Mortal Kombat 1 برای نمایش اولین تریلر گیم پلی این هفته

خود نتفلیکس به ویژه خبر Insecure را تایید کرد و با انتشار توییتی گفت که تمام پنج فصل سریال که توسط Issa Rae ساخته شده است، اکنون در حال پخش است. هنوز مشخص نیست که گروه برادران، بالرز و دیگران چه زمانی در نتفلیکس ظاهر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر