کارگردانی و نویسندگی دو قسمت از نارنیا برای نتفلیکس توسط باربی کارگردان

گرتا گرویگ که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود، فیلم Lady Bird را در سال 2017 کارگردانی کرد که برای آن نامزد دریافت 2 جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی شد. او سپس زنان کوچک را کارگردانی کرد که برای آن نامزد بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ آخرین فیلم گرویگ بود. فیلم باربی در تاریخ 21 جولای (30 ژوئیه) همزمان با فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان اکران خواهد شد.

پیش از آن شاهد ساخت سه فیلم از مجموعه نارنیا بودیم. قسمت اول این مجموعه با عنوان The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe در سال 2005 منتشر شد و پس از آن The Chronicles of Narnia: Prince Caspian در سال 2008 منتشر شد که هر دو قسمت توسط او ساخته شد. قسمت سوم این مجموعه با نام The Voyage of the Dawn Treader توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در سال 2010 تولید و منتشر شد. این سه فیلم بیش از 1.6 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کردند.

بر اساس گزارش ها، گرتا گرویگ، کارگردان باربی، قرار است حداقل دو قسمت نارنیا را برای نتفلیکس کارگردانی و نویسندگی کند.

این مقاله به این نکته اشاره می‌کند که همان‌طور که گرویگ فیلم باربی را با دیدگاه و نظر خودش کارگردانی کرد و نه صرفاً داستانی درباره عروسک محبوب باربی ساخت، تصمیم می‌گیرد با چنین رویکردی به ساخت فیلم The Chronicles of Narnia بپردازد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دو فیلم در دسترس نیست، اما به نظر می رسد فیلم بعدی گرتا گرویگ دو قسمت از نارنیا باشد که انتظار می رود همزمان تولید شوند.

بخوانید  نینتندو به خاطر جعبه های غارت "غیر اخلاقی" ماریو کارت تور با شکایت روبرو می شود

گرتا گرویگ در پیش نویس بازیگران زن برتر هالیوود

مدتی است که نتفلیکس پرداخت کرده است سریال Chronicles of Narnia را خریداری کرده و بر اساس این دنیای فانتزی فیلم و سریال تولید خواهد کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Chronicles of Narnia منتشر شد. نیویورکر گزارش داد که نتفلیکس قبلاً قراردادی را با گرتا گرویگ برای کارگردانی و فیلمنامه دو قسمت از نارنیا امضا کرده است. در همین حال، شایعاتی در مورد احتمال کارگردانی فیلم نارنیا توسط گرویگ به گوش می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر