آدام سندلر: فیلمنامه برادران جدید صفدی فوق العاده طولانی است

نقش آدام سندلر در جواهرات تراش نخورده

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

آدام سندلر جزئیات جدیدی در مورد فیلمنامه فیلم جدید برادران سافدی و نتفلیکس به اشتراک گذاشته است.

“آنها [جاش و بنی] آنها دارند این فیلمی را می نویسند که سال هاست قرار است با هم بسازیم. آنها [تاکنون] چند صد صفحه نوشتند و برایم فرستادند. من آنها را می خوانم و می گویم: “من واقعاً آن قسمت را دوست دارم که فلان اتفاق می افتد …” و آنها می گویند: “اوه، نه، این دیگر بخشی از فیلم نیست. ما اکنون کاری کاملا متفاوت انجام داده ایم. به زودی پیش نویس جدید را برای شما ارسال می کنیم.» آنها اصلاً نمی نویسند، تصور می کنند و تماشا نمی کنند [داستان] آنها به ابداع زوایای جدید ادامه می دهند و این پروژه ای که قرار است با هم انجام دهیم واقعا شگفت انگیز است. اولین پیش نویس فیلمنامه جدید حدود 340 صفحه بود! [این] واقعاً دیوانه کننده و در عین حال فوق العاده است.”

سریال Curse با بازی ناتان فیلدر، اما استون و بنی سافدی و ریبوت کمدی جنایی چهل و هشت ساعت از دیگر پروژه هایی است که در حال حاضر توسط برادران سافدی تولید می شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد پروژه جدید این زوج کارگردان وجود دارد جای آن و بنی صفدی با آدام سندلر منتشر نشده است و علاقه مندان به آثار این زوج هنری بی صبرانه منتظر انتشار جزئیات جدیدی از این فیلم هستند. پیش از این منابع نزدیک به سایت ددلاین اعلام کرده بودند که دنیای انیمیشنی کلکسیونرها و بازار کارت های بازی کمیاب و گران قیمت محور داستان این اثر خواهد بود که قرار است با همکاری نتفلیکس انجام شود.

بخوانید  کوجیما یک بازی اکشن جاسوسی جدید برای پلی استیشن می سازد

طبق یک قانون نانوشته در سینما، هر صفحه از فیلمنامه تقریباً یک دقیقه از فیلم در اثر نهایی می شود. مدت زمان فیلم Diamonds in the Rough دو ساعت و 15 دقیقه است، بنابراین فیلمنامه این اثر جدید در حال حاضر حدود 100 صفحه بیشتر از فیلم قبلی صفدی است که اگر مستقیماً برای این فیلم جدید استفاده می شد تقریباً چهار ساعت طول می کشید. .

حالا آدام سندلر بازیگر فیلم Uncut Gems که بار دیگر در این پروژه اعلام نشده با صفدی ها همکاری خواهد کرد، در مصاحبه ای با The Hollywood اطلاعات جدیدی از فیلمنامه و وضعیت پیش تولید این پروژه به اشتراک گذاشته است.به تعویق انداختن. سندلر می گوید:

طبق روال کارهای قبلی صفدی مانند بابا لانگرگ، بهشت ​​چه می داند و زمان خوب، این فیلم بدون عنوان به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی جاش و بنی صفدی ساخته می شود. همچنین مانند Uncut Gems، دوباره انتظار می رود رونالد برانشتاین، دانیل لوپاتین و فیلمبردار نامزد اسکار داریوش خنجیبه ترتیب در نگارش فیلمنامه، ساخت موسیقی متن و تصویربرداری این فیلم حضور داشته باشند.

نتفلیکس هنوز اطلاعات بیشتری در مورد زمان شروع فیلمبرداری اعلام نکرده است، اما برخی منابع گزارش می دهند که برادران صفدی قصد دارند فیلمبرداری را در بهار سال 2023 آغاز کنند. منبع دیگری همچنین می گوید که صفدی ها در حال حاضر مشغول کار بر روی جزئیات نهایی هستند. فیلمنامه و اینکه، بنابراین، جدول زمانی شروع تولید فیلم در حال حاضر برای بسیاری از اعضای تیم سازنده فیلم نامشخص است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که آیا شاهد اکران این اثر بدون عنوان در خارج از اکران فیلم در سرویس استریم نتفلیکس خواهیم بود یا خیر.

بخوانید  تصویر لو رفته از Captain America 4 حضور یک شخصیت اصلی را تایید می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر