کوجیما یک بازی اکشن جاسوسی جدید برای پلی استیشن می سازد


هیدئو کوجیما و پلی استیشن در حال کار روی یک IP جدید به نام Physint هستند که می‌خواهد محدودیت‌های ممکن را کنار بگذارد.

پلی استیشن و هیدئو کوجیما مجوز جدیدی را معرفی کردند که به عنوان یک بازی اکشن جاسوسی پیشرفته توصیف شده است. اگرچه هیچ فیلمی از این پروژه در رویداد State of Play نمایش داده نشد، اما هیدئو کوجیما تایید کرد که تولید بازی پس از انتشار Death Stranding 2: On the Beach “به طور جدی” آغاز خواهد شد.

سازنده Metal Gear در بخشی دیگر از بیانیه خود گفت: او مطمئن است که این بازی اوج کار اوست. [در صنعت بازی‌های ویدیویی] خواهد بود.” هیدئو کوجیما گفت: “ما استعدادها و فناوری های پیشرو از سراسر جهان را برای ساخت این بازی گرد هم می آوریم. این یک بازی تعاملی است اما از نظر ظاهر، داستان، تم، بازیگران، بازیگری، سبک و لحن. به عنوان یک فیلم هم به حساب می آید. امیدواریم با این اثر از محدودیت های امکانات فیلم ها و بازی ها عبور کنیم.”

سونی و کوجیما پروداکشنز جزئیات بیشتری در مورد این پروژه با طرفداران به اشتراک گذاشته اند و در حال حاضر فقط می دانیم که این پروژه به طور آزمایشی با نام Physint شناخته می شود. هنوز مشخص نیست که یک محصول ترکیبی از بازی و فیلم چگونه خواهد بود و احتمالاً باید مدت زیادی منتظر باشیم تا اطلاعات جدیدی منتشر شود.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خالق God of War از بازی های جدید این سری ناراضی است