خالق God of War از بازی های جدید این سری ناراضی است


دیوید جفری، خالق بازی God of War اعلام کرده که از بازی های جدید این سری و پیشرفت داستان کریتوس راضی نیست.

بازی God of War یکی از محبوب ترین سری بازی های پلی استیشن است که در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و به نوعی می توان دو نسخه اخیر آن را اوج این سری دانست. پس از عرضه God of War 3 و God of War: Ghost of Sparta، استودیوی سانتا مونیکا تصمیم گرفت تا با عرضه God of War: Ascension در سال 2013 اتفاقات قبل از نسخه اول را اصلاح کند که موفقیت آنچنانی نداشت. مانند نسخه های قبلی

ادامه از استودیو سانتا مونیکا به کارگردانی کوری بارلوگ او یک سری تغییرات اساسی در این مجموعه ایجاد کرد و به جای اساطیر یونان از اساطیر نورس استفاده کرد. نتیجه این کار ساخت بازی God of War در سال 2018 بود که نه تنها در زمینه تجاری به موفقیت های زیادی دست یافت و نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرد، بلکه با بازی Red Dead Redemption 2 در رقابت پیروز شد و پیروز شد. بهترین بازی سال در The Game Awards. پس از چهار سال God of War Ragnarok به عنوان دنباله این بازی وارد شد که توانست موفقیت نسخه قبلی را تکرار کند.

اما با وجود موفقیت دو نسخه آخر God of War، طبیعی است که برخی از طرفداران این تغییرات را مورد انتقاد قرار دهند و بخواهند این مجموعه در مسیر نسخه های کلاسیک کنسول های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 ادامه دهد.حتی سازنده این مجموعه، که می گویند دیوید جفری او همچنین از نسخه های جدید God of War ناراضی است.

بخوانید  یک حالت گرافیکی عجیب و غریب به Avatar: Frontiers of Pandora اضافه شده است

دیوید جفری که روی سریال های God of War و Twisted Metal کار می کرد، اخیراً اعلام کرد که معتقد است God of War و God of War Ragnarok با روح این مجموعه وفادار نیستند. کوری بارلوگ قبل از انتشار بازی God of War در سال 2018 گفته بود که تجربیات جدیدی مانند تولد فرزندش روی داستان بازی تاثیر زیادی گذاشته است.اما دیوید جفری معتقد است ایده هایی مانند پدر شدن کریتوس چندان جالب نیستند و اگر سازندگان بخواهند تجربیات زندگی خود را به اشتراک بگذارند، آنها باید شروع به ایجاد تنظیمات و شخصیت های جدید کنند. او همچنین از ایده تبدیل بازی به یک اکشن ماجراجویی انتقاد کرد و کریتوس را شبیه ایندیانا جونز کرد.

صرف نظر از این، دو نسخه اخیر بازی God of War طرفداران بی‌شماری دارند و حتی بهترین نقدها را در این مجموعه دریافت کرده‌اند. در حال حاضر بازی God of War Ragnarok را می توان به عنوان آخرین نسخه از این سری بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کرد که به تازگی میزبان بسته الحاقی جدیدی به نام Valhalla بوده است.