تریلر فیلم سرزمین موعود; میکلسن من با تهدید روبرو می شود


کمپانی Magnolia Pictures تریلر جدیدی از فیلم The Promised Land با بازی مس میکلسن منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که Magnolia Pictures از تریلر جدیدی از سرزمین موعود با نقش آفرینی رونمایی کرده است. میکلسن من با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این فیلم یک همکاری دیگر برای نیکلاس آرسل و مس میکلسن نشان می دهند که در تولید A Royal Affair شرکت کرده اند. این فیلم حماسی درام تاریخی در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

سرزمین موعود داستان واقعی کاپیتان فقیری به نام لودویگ کالن (با بازی مس میکلسن) را روایت می‌کند که به هدف غیرممکن تبدیل یک زمین بایر غیرقابل سکونت به یک مستعمره می‌رود. او مردی مغرور و سازش ناپذیر است که پروژه بزرگی در سر دارد. با این حال، او در این مسیر با چالش‌های زیادی مواجه است. این فیلم داستان لودویگ کالن و زنی را روایت می کند که به او در رویارویی با شر، مرگ و نابودی کمک می کند.

آماندین کالینبازیگر سریال Raised by Wolves (پرورش شده توسط گرگ ها) مگنوس کراپربازیگر فیلم ملکه قلب ها سیمون بنجرگبازیگر سریال بورگن (وثیقه) گوستاو لیندبازیگر فیلم مرد شمالی کریستین کوجات تورپبازیگر فیلم Ninjababy و مورتن هی اندرسنبازیگر فیلم Margrete: Queen of the North (Margrete: Queen of the North) با مس میکلسن در این فیلم بازی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فروش ۷۹ درصد بازی‌ های PS4 و PS5 به صورت دیجیتالی