تریلر گیم پلی Prince of Persia: The Lost Crown دنیای بازی را به نمایش می گذارد


یوبی سافت تریلر جدیدی از گیم پلی بازی منتشر کرده است که به طرفداران جزئیات بیشتری درباره Prince of Persia: The Lost Crown می دهد.

به تازگی جزئیات و ویدیوهای گیم پلی 3-4 ساعت اول بازی Prince of Persia: The Lost Crown با انتشار پیش نمایش آن در رسانه های مختلف در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و باعث افزایش هیجان بازیکنان شده است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبی سافت تریلر جدیدی را نیز برای نمایش گیم پلی و ارائه جزئیات بیشتر منتشر کرده است.

این تریلر همان قسمت هایی را نشان می دهد که در پیش نمایش های رسانه های مختلف نشان داده شده است. پس از معرفی، این تریلر گیم پلی به سمت کوه قاف می رود، جایی که وقایع Prince of Persia: The Lost Crown در آنجا رخ می دهد. این ویدئو در ادامه به بازیکنان جزئیات بیشتری در مورد ساختار مترویدوانیا، برخی از توانایی‌های سارگون که در طول ماجراجویی به دست می‌آید، بیوم‌ها، محیط‌های قابل کاوش، و برخورد با دشمنان و باس‌های مختلف ارائه می‌کند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 28 ژانویه 1402 (18 ژانویه 2024) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Nintendo Switch و PC منتشر خواهند شد. طرفداران می توانند نسخه دمو رایگان بازی را در تاریخ 21 ژانویه 1402 (11 ژانویه 2024) تجربه کنند.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کارگردان Scream 7 فیلم ترسناک را ترک می کند