تریلر بازسازی Brothers: A Tale of Two Sons گرافیک چشم نواز بازی را به نمایش می گذارد


استودیوی آوانتگاردن تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Brothers: A Tale of Two Sons را منتشر کرده است.

استودیو آوانتگاردن و شرکت 505 بازی آن ها تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Brothers: A Tale of Two Sons را منتشر کرده اند. این بازسازی بر اساس بازی محصول ساخته شده است این فیلم در سال 2013 ساخته شد و داستان دو برادر به نام های نای و نایا را روایت می کند. آنها ابتدا به بیماری پدرشان پی می برند و سپس برای نجات او وارد ماجراجویی جذابی می شوند.

لینک دانلود از آپارات

این سفر در دنیایی فانتزی که در آن موجودات مختلفی حضور دارند اتفاق می افتد. با این حال، همه آنها دوستانه نیستند. مکان های بازی شامل رشته کوه ها، مناطق یخ زده و جنگل های زیبا است. در حالت تک نفره، شما کنترل دو برادر را خواهید داشت. نای می تواند از مناطق کوچک تری عبور کند و نای توانایی کشیدن کلیدهای سنگین و بلند کردن نای را دارد.

در این بازسازی، حالت محلی تعاونی اضافه شده است و هر بازیکن مسئولیت کنترل یک خواهر و برادر را بر عهده خواهد داشت. گرافیک بازی پیشرفت خیره کننده ای دارد و بافت ها و مدل شخصیت ها جزئیات بیشتری دارند. در حالی که نور و سایه های بازی نیز بهبود یافته است. سرانجام استودیو سازنده رازهای جدیدی را در این بازسازی قرار داد.

بازسازی Brothers: A Tale of Two Sons در 9 فوریه 1402 (28 فوریه 2024) برای کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت.

بخوانید  هوگو ویوینگ، جونا اسکنلان و روث بردلی به فصل چهارم Slow Horses پیوستند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر