آپدیت Alan Wake 2 با ویژگی های مفید وارد شد


اولین آپدیت سال بازی Alan Wake 2 استودیوی Remedy 2024 منتشر شد که باگ ها را رفع می کند و ویژگی هایی را اضافه می کند.

اولین آپدیت بازی Alan Wake 2 در سال در سال 2024 منتشر شد. در این آپدیت امکان انتخاب مراحلی وجود دارد تا بازیکنان بتوانند به فصل های تکمیل شده خود برگردند و بقایای آن از جمله کلکسیون ها را پیدا کنند. بنابراین برای به دست آوردن تمام تروفی ها / دستاوردها نیازی به راه اندازی مجدد بازی ندارید.

صرف نظر از پیشرفت بازیکن، یک فایل ذخیره از پیش تعریف شده با موجودی بازیکن مرتب شده بر اساس همان مرحله بارگذاری می شود. البته سیو های خود بازیکن حذف نخواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های جهت گیری جالب، امکان تنظیم شدت صوتی و تصویری لحظات ترسناک است.

موارد دیگر در این به روز رسانی شامل رفع اشکال و بهبود رابط کاربری است که شامل پیش نمایش بسیاری از تنظیمات گرافیکی و تعداد متون کشف شده در هر فصل از Mind Place می شود. می توانید تمام جزئیات این آپدیت را در سایت بازی الن ویک یا منبع خبری بخوانید.

Alan Wake 2 هم اکنون برای کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. یک Xbox Series S و یک کامپیوتر وجود دارد. این بازی میزبان دو بسته الحاقی خواهد بود. بسته اول Night Springs نام دارد که در بهار امسال منتشر می شود و بسته اضافی دوم The Lakehouse است که تاریخ انتشار ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جدید در Crunchyroll آوریل 2024: Kaiju #8، Black Butler: Public School Arc، و بیشتر