احتمالا یک بازی Burnout جدید در راه است


توییت اخیر Stellar Entertainment احتمالا نشان می دهد که این استودیو در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه جدیدی از سری بازی Burnout است.

اکانت استودیو Stellar Entertainment در توییت اخیر خود از کلماتی استفاده کرد که برای طرفداران سری بازی Burnout آشنا به نظر می رسید. این توییت در کنار تصویری با عبارت «چیزی نمانده که ماشینی از پشت به شما بزند» منتشر شده است. این جزئیات می تواند به یک اثر مسابقه ای اشاره کند، اما به دلیل استفاده از کلمه “Take Down”، احتمالاً توسعه دهنده به Burnout 3: Take Down اشاره می کند.

اگر قصد Stellar Entertainment از این پیام، بازی Burnout 3: Take Down باشد، از سرگیری این سری از طریق ریمستر یا بازسازی خواهد بود. این استودیو قبلا نسخه بازسازی شده Need for Speed ​​را توسعه داده و آخرین نسخه از سری Burnout را با نام Burnout Paradise Remastered منتشر کرده است. این بازی که در سال 2018 منتشر شد، به دلیل مشکلات فنی و مشکلات EA با نقدهای متفاوتی روبرو شد، اما این بدان معنا نیست که Stellar Entertainment کار روی این سری را متوقف کند.

چندین سال از انتشار آخرین بازی این مجموعه می گذرد و طرفداران مشتاقانه منتظر نسخه بعدی بازی Burnout هستند. همانطور که Eurogamer گزارش می دهد، وب سایت Stellar Entertainment به “عنوان مسابقه ای آرکید AAA” اشاره می کند که با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته می شود و برای “تکان دادن صحنه بازی” بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر می شود. بازی های مسابقه ای.

بخوانید  Call Of Duty 2023 Reveal در اوایل آگوست - گزارش

ذکر سبک آرکید و گیم پلی نوآورانه در وب سایت Stellar Entertainment قطعا با بازی جدید Burnout مطابقت دارد. اگر این شرکت قصد “تکان دادن همه چیز” را داشته باشد، قسمت بعدی این مجموعه یک بازسازی نخواهد بود. زیرا در حال حاضر نسخه های بازسازی شده زیادی وجود دارد که برخی از آنها تنها حس نوستالژی را برای مجموعه تداعی می کنند.

صرف نظر از این، Stellar Entertainment برای ساخت بازی بعدی خود به زمان زیادی نیاز دارد و مشخص نیست این اثر چه زمانی منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر