نقش تام هاردی و زسی بیتس در سریال درام لازاروس در اپل تی وی پلاس

در خلاصه داستان سریال درام جنایی لازاره می خوانیم: «در این سریال مرد جوانی در حال سرگردانی در کنار ریل قطار پیدا می شود. سیزده سال پیش، این مرد جوان و خواهرش ناپدید شدند و تصور می شد قربانیان احتمالی یک قاتل سریالی منفور به نام یورک والتر باشند. حالا کارآگاه ساگا باوئر باید مخفیانه برود تا خواهر این مرد را در یک بیمارستان روانی با امنیت بالا بیابد که یورک والتر سال ها پس از دستگیری در آنجا نگهداری می شود.

تام هاردی نه تنها در سریال لازاروس ایفای نقش می کند، بلکه در آن بازی می کند دین نانوا این فیلم توسط هاردی سون و بیکر تولید شده است. زاسی بیتس در کنار دیوید ریسدال، نیکلاس سالومونسون، برو به چوسون و تانا جیمیسون از استودیو A+E Film و هدر کادین، پیتر میزلی و جک ویگام از Range Film Studio و Lars Kepler (Alexandra Coelho Andoril و Alexandre Andoril) به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه مشغول به کار هستند.

تام هاردی و زسی بیتس در سریال درام آنلاین Lazarus در اپل تی‌وی پلاس بازی خواهند کرد.

اوون کارلسن او نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی سریال لازاروس را بر عهده دارد. تام هاردی نقش یک قاتل زنجیره ای به نام یورک والتر و زسی بیتس نقش کارآگاه ساگا بائر را بازی می کند که رابطه او شبیه رابطه هانیبال لکتر و کلاریس استارلینگ در سکوت بره ها توصیف شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم تام هاردیستاره فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) و زسی بیتسبازیگر Deadpool 2 رسما به سریال درام جنایی واقعی Lazarus در اپل تی وی پلاس پیوست. این سریال هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و بر اساس رمان پرفروشی نوشته جونا لینا ساخته شده است. لارس کپلر (موسوم به الکساندرا کوئیلو آندوریل و الکساندر آهندوریل) قرار است ساخته شود.

بخوانید  Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به فروش می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر