تریلر گیم پلی Atomic Heart بر روی مبارزه و داستان تمرکز دارد

استودیو Mundfish با انتشار یک تریلر 8 دقیقه ای از گیم پلی بازی، بخش های مختلف بازی Atomic Heart مانند مبارزات و داستان را به نمایش گذاشت.

بازی Atomic Heart استودیوی Mundfish در آستانه انتشار سر و صدای زیادی به پا کرد. زمان زیادی تا انتشار این شوتر نقش آفرینی اکشن باقی نمانده و حالا به لطف جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سازندگان تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Atomic Heart را منتشر کرده اند. بنابراین طرفداران دقیقاً می دانند که در Atomic Heart چه انتظاری دارند.

وقایع بازی Atomic Heart در آینده و نسخه داستانی اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد. در پایگاه نظامی Facility 3825. در Atomic Heart با جهانی روبرو هستیم که در آن شاهد پیشرفت چشمگیر صنعت رباتیک هستیم. در اینجا مشکلی وجود دارد که منجر به هجوم روبات ها می شود. در این شرایط یکی از عوامل سازمان KGB به نام سرگرد ناچایف مسئولیت کنترل این وضعیت را بر عهده می گیرد. در این بازی بازیکنان برای اصلاح وضعیت باید با انواع ربات های قدرتمند و انسان های جهش یافته مبارزه کنند.

دانلود فیلم آپارات

توسعه بازی Atomic Heart به تازگی به پایان رسیده است. این بازی اکشن نقش آفرینی در تاریخ 21 فوریه برای کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. این شامل Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One و PC است. مشترکین سرویس اشتراک بازی ها می توانند پس از اولین روز انتشار، Atomic Heart را تجربه کنند. سازندگان می گویند این بازی بر روی کنسول های نسل نهم با وضوح 4K و نرخ فریم 60 اجرا می شود.

بخوانید  همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آینده DC، از سوپرمن تا پنگوئن