سونی به دنبال شکستن رکورد فروش کنسول پلی استیشن در یک سال است

دستیابی به چنین رکوردی باورنکردنی خواهد بود. همانطور که گفته شد، تاکنون هیچ کنسول پلی استیشن موفق به ثبت چنین شماره ای نشده است. حتی کنسول پلی استیشن 2 که با 159 میلیون دستگاه پرفروش ترین کنسول تاریخ است. در حال حاضر پلی استیشن 5 سال موفقی را سپری می کند زیرا با رفع کمبود قطعاتی که بر تمامی بخش های صنعت بازی تاثیر گذاشته بود، فروش PS5 روندی صعودی را دنبال کرد.

سونی در سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته توانست 7.1 میلیون و 6.3 میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش برساند که این رقم در دو فصل گذشته 2.4 و 3.3 میلیون بود. با توجه به آمار سال مالی 22-2021 که در سه ماهه سوم و چهارم اعلام شد، 3.9 و 2 میلیون دستگاه از کنسول های مذکور به فروش رسیده است. جیم رایانبه نظر می رسد رئیس سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در مورد موجود نبودن PS5 مشخص است.

سونی انتظارات زیادی از کنسول پلی استیشن 5 دارد و می خواهد آن را در سال مالی جاری بفروشد. 25 میلیون واحد برای شکستن رکورد. طی آخرین گزارش مالی شرکت ژاپنی، سونی از اهداف خود برای سال مالی جدید رونمایی کرد. علاوه بر این، سونی اضافه کرد که پلی استیشن 5 به لطف بهترین سالی که تا به حال داشته است توانسته بیش از 38 میلیون دستگاه بفروشد.

سونی در سال امیدوار است 2023 رکورد فروش کنسول پلی استیشن را در یک سال خواهد شکست.

فروش 19.1 میلیون واحدی در سال مالی 2022-23 برای سونی کافی نبود و این شرکت گفت: “ما قصد داریم به افزایش نفوذ پلی استیشن 5 ادامه دهیم و هدف ما برای PS5 این است که تعداد واحدهای فروخته شده این کنسول برابر باشد. 25 میلیون برای سال مالی جاری؛ بالاترین رقم برای هر کنسول پلی استیشن در تاریخ.

بخوانید  Fortnite Rocket Racing حالت Speed ​​Run و موارد دیگر را در به‌روزرسانی جدید اضافه می‌کند