جیمز گان حضور یک بازیگر بسیار پرمخاطب برای فیلم میراث سوپرمن را رد کرد

هنری کاویل – که در فیلم های قبلی نقش سوپرمن را بازی کرده است – ابتدا اعلام کرد که برای بازی در نقش سوپرمن بازخواهد گشت و بعداً تأیید کرد که ویچر را ترک می کند تا جایی برای آن باز کند. با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، تایید شد که کاویل برای بازی در نقش سوپرمن در Superman Legacy، که بر روی یک سوپرمن جوان‌تر تمرکز می‌کند، باز نخواهد گشت.

سوپرمن لگاسی بر روی کلارک کنت جوان تمرکز خواهد کرد، بنابراین پرت کار نخواهد کرد. “این کریس پرت نیست. اگر او چند سال کوچکتر بود، شاید.” پرت اخیراً فاش کرد که در طول سال‌ها برای نقش‌های ابرقهرمانی بسیاری تست بازیگری داده بود و برای همه آنها رد شده بود تا اینکه گان او را به عنوان ارباب ستاره در فیلم Guardians of the Galaxy انتخاب کرد.

گان همچنین تصریح کرد که برادران وارنر. کشف است به گان و تیمش امتیازی برای میراث سوپرمن نمی دهد زیرا WB Discovery و DC Studios واحدهای متفاوتی هستند. در نهایت، گان تکرار کرد که فیلمنامه کامل Superman Legacy اکنون کامل شده استالبته ممکن است فیلمنامه ها در طول تولید تغییر کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



سپس گان در سطح بالایی بحث کرد که در یک بازیگر به دنبال چه چیزی است. گان گفت: “سوپرمن بعدی باید کسی باشد که تمام انسانیت سوپرمن را داشته باشد، اما در عین حال یک بیگانه نیز باشد.” “این باید کسی باشد که مهربانی و شفقت سوپرمن را داشته باشد و کسی باشد که بخواهی او را در آغوش بگیری.”

بخوانید  چگونه God Of War 2018 به مدل جدید بازی پرستیژ تبدیل شد

ویل پولتر بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به عنوان آدام وارلاک، به ورایتی گفت که تا زمانی که مصاحبه کننده نپرسید، به تست بازیگری برای میراث سوپرمن گان فکر نکرده بود، بنابراین او یک نامزد بعید برای سوپرمن است.

جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، اطلاعات جدیدی در مورد اینکه چه کسی می‌خواهد نقش سوپرمن را در فیلم بعدی سوپرمن میراث که در حال نوشتن است، به اشتراک بگذارد. صحبت کنید تنوعگان گفت که استودیو در حال حاضر “گزینه های واقعا عالی” را در نظر گرفته است، اما او هیچ نامی را به اشتراک نمی گذارد، مگر اینکه تایید کند که کریس پرت نخواهد بود.

میراث سوپرمن یک فیلم پیش درآمد است که طبق داستان قبلی کلارک کنت جوانی را در دوران خبرنگاری دیلی پلنت دنبال می کند. هالیوود ریپورتر.

پیش از آن، گان گفت که اعلامیه های بازیگری برای Superman Legacy در آوریل یا مه اعلام نخواهد شد، بنابراین ژوئن از نظر تئوری زودترین زمان ممکن است. اوایل ماه آوریل، گان تایید کرد که جستجوی بازیگران در حال انجام است. اعلام انتخاب بازیگران در کامیک کان سن دیگو در ماه جولای مناسب به نظر می رسد، اما این فقط حدس و گمان است.

Superman Legacy در 11 ژوئیه 2025 اکران می شود. گان در حال نوشتن فیلم است اما هنوز درباره کارگردانی صحبتی نشده است. فیلم بعدی گان فیلم Guardians of the Galaxy مارول است. 3، که در 5 می منتشر می شود.