ست های ساختمانی Pokemon Mega Bloks فقط امروز بیش از 50٪ تخفیف دارند


مجموعه های Pokemon Mega Blok در آمازون و هدف. آمازون با معاملات Target مطابقت دارد، که فقط امروز (30 نوامبر) در دسترس هستند، بنابراین اگر می‌خواهید این کیت‌های ساختمانی جالب را که بر روی پوکمون‌های نمادین متمرکز شده‌اند، به دست آورید، باید سریع عمل کنید. اگر با Mega Bloks آشنایی ندارید، این یک برند ساختمانی آجری است که همان لگو است. هیچ مجموعه پوکمون لگو وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید یک گزینه با مجوز رسمی داشته باشید، Mega Bloks پاسخگو است.

لطفاً توجه داشته باشید که در بسیاری از معاملات آمازون باید روی جعبه کوپن زیر قیمت کلیک کنید تا تخفیف کامل را دریافت کنید. در عین حال، پیشنهادات هدف به اشتراک رایگان Target Circle نیاز دارید.

معاملات Pokémon Mega Bloks در آمازون

بزرگترین مجموعه Pokémon Mega Bloks بیشترین تخفیف را دارد. THE گیارادوس 2186 قطعه تصویر زیر دارای یک پایه نمایشگر قابل ساخت است و دارای اجزای تعاملی منظمی است. دهانه Gyarados با چرخاندن میل لنگ یکپارچه باز و بسته می شود. دم و گردن Gyarados نیز حرکت می کند تا به نظر برسد که گویی پوکمون Water/Flying در حال شنا کردن است. این مجموعه تنها با قیمت 98 دلار به فروش می رسد که از 172 دلار کاهش یافته است.

جیارادوس
جیارادوس

شما همچنین می توانید در کیت 11 اینچی Charizard صرفه جویی زیادی کنید. چاریزارد با 1664 مهره هنگام چرخاندن میل لنگ نیز حرکت می کند. شما می توانید این مجموعه را با قیمت 92 دلار تهیه کنید که از 140 دلار کاهش یافته است. اگر Charizard را دوست دارید اما نمی خواهید آنقدر خرج کنید، می توانید نسخه 220 قطعه ای بسیار کوچکتر را فقط با 7.55 دلار دریافت کنید.

بخوانید  او گفت تاریخ اکران فیلم با کیفیت

چندین بازی شخصیت دیگر با بیش از 50 درصد تخفیف به فروش می رسد، از جمله یکی 527 قطعه لاپراس به قیمت 26 دلار (به جای 65 دلار)، 387 قطعه دراگونیت 13 دلار (33 دلار بود) و 582 عدد بدون کره به قیمت 32 دلار (65 دلار بود). اگر به دنبال هدیه هستید، با 205 قطعه اشتباه نمی کنید پیکاچو فقط با 11 دلار.

چندین دکور نیز در فروش موجود است. به طور خاص، شما می توانید یک ایجاد کنید 648 Piece Pokemon Center فقط 42 دلاردر مقابل 80 دلار

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر