او گفت تاریخ اکران فیلم با کیفیت

فیلم She Said بر اساس کتابی واقعی به همین نام ساخته شده است جودی کانتور و مگان توهی انجام شده. ماریا شیدر او سر این فیلم و فیلمنامه آن را داشت ربکا لنکوویچ وارد عرصه نویسندگی شد. کری مولیگان، زوئی کازان، پاتریشیا کلارکسون، آندره بروگر، جنیفر الی، سامانتا مورتون و اشلی جاد آنها در این فیلم بازی کردند. این فیلم در 18 نوامبر 2022 (27 نوامبر 1401) اکران شد و توانست 11.5 میلیون دلار در گیشه بفروشد.

She Said در 6 ژانویه 2023 به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و برای پخش در Peacock در دسترس خواهد بود. در 10 ژانویه 2023 (20 دسامبر 1401) نیز باید منتظر نسخه بلوری باشیم. نسخه کلکسیونی این فیلم در تاریخی نامعلوم اکران خواهد شد، اما جزئیات بیشتری در حال حاضر ارائه نشده است. نسخه های مختلف دارای محتوای اضافی مانند یک عنوان کوتاه با عنوان Breaking The Story هستند.

تصویر جلد نسخه بلوری She Said

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یونیورسال پیکچرز علاوه بر اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری و دیجیتالی فیلم She Said، زمان ورود این درام تحسین شده را به شبکه طاووس فاش کرد.

او سعید ماجراهای مگان توهی و جودی کانتور، خبرنگاران نیویورک تایمز را دنبال می‌کند که با هم کار کردند تا یکی از مهم‌ترین داستان‌های این نسل را کشف کنند. داستانی که به جنبش Metoo کمک کرد، چندین دهه سکوت در مورد سوء استفاده از زنان در هالیوود را شکست و فرهنگ آمریکا را برای همیشه تغییر داد.

برد پیتبازیگر برنده اسکار در کنار دده گاردنر و جرمی کلینر آنها به عنوان تهیه کننده She Said از Plan B Entertainment کار می کردند. مگان الیسونتهیه کننده فیلم Annapurna Pictures نامزد اسکار سو نیگل تولید اجرایی این فیلم درام را بر عهده داشتند.

بخوانید  Bluesky، توییتر غیر متمرکز؛ آینده رسانه های اجتماعی اینجاست

یونیورسال پیکچرز انتشار بلوری و دیجیتالی درام تحسین شده She Said را اعلام کرد.