امکان بازسازی Persona 3 توسط Atlus

به گفته این افشاکننده، Persona 3 Remake از نظر گرافیکی و سایر ویژگی های عمومی مشابه Persona 5 خواهد بود. در همین حال، این منبع گفته است که Atlus در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی در محتوای بازی است که شاید بسیاری از طرفداران از آن راضی نباشند. این ادعا احتمالاً مربوط به استفاده مجدد از محتوای حذف شده از Persona 3 FES است.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اخیرا Atlus به عنوان بخشی از سگا اعلام کرده است که خبرهای جدیدی برای سال 2023 دارند، باید دید که آیا معرفی نسخه بازسازی شده Persona 3 بخشی از آن خواهد بود یا خیر. طرفداران این سری احتمالاً علاقه مند به دیدن نسخه بازسازی شده Persona 3 هستند. با این حال مدت زیادی است که منتظر معرفی Persona 6 هستند.

شایعات جدید حاکی از آن است که نسخه بازسازی شده Persona 3 در Atlus در حال توسعه است.

Atlus به تازگی Persona 5 Royal را بر روی چندین پلتفرم دیگر منتشر کرده است و در آینده با Persona 3 Portable و Persona 4 Golden این اتفاق خواهد افتاد. با این حال، به نظر می‌رسد Atlus چیزهای بیشتری برای سری بازی‌های نقش‌آفرینی محبوب Persona دارد که هنوز به آن اشاره نکرده است. اخیراً یک افشاکننده ادعا کرد که علاوه بر توسعه پورت‌های جدید Persona 3 Portable که قبلاً ذکر شد، Atlus در حال توسعه نسخه بازسازی شده آن است. این افشاگر سابقه خوبی در فاش کردن بازی‌های آینده Atlus دارد و در گذشته به طور خاص به نسخه‌های P4G و P3P سری Persona اشاره کرده است.

بخوانید  تریلر منظره خیانت و توطئه در بیگانگان: فرود تاریک