بازی‌های PlayStation Plus Essential در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند


فهرست بازی های رایگان دسامبر شرکت سونی سرویس PlayStation Plus Essential در سال 2023 معرفی شد.

Sony Corporation از بازی های رایگان دسامبر 2023 PlayStation Plus Essential معرفی شد. بنابراین، از همان روز در تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) مشترکین می توانند هر دو بازی LEGO 2K Drive و PowerWash Simulator را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دریافت کنند و بازی Sable نیز در انحصار PS5 است. این آثار تا 11 ژانویه در دسترس مشترکین است.

LEGO 2K Drive یک بازی مسابقه ای جهان باز از سری لگو است. بازیکنان می توانند با استفاده از قطعات لگو ماشین خود را بسازند، برای کسب عنوان Sky Trophy در Bricklandia مسابقه دهند و مراحل مختلف جانبی و مینی بازی ها را کامل کنند. این بازی از Crossplay نیز پشتیبانی می کند.

بازی FuturLab’s PowerWash Simulator حول شستن چیزهای مختلف می چرخد. مایعات تمیز کننده و نازل های مختلفی در اختیار بازیکن قرار می گیرد و هر منطقه از ماچینگام چالش های مختلفی را ارائه می دهد. این بازی از Co-op پشتیبانی می کند و در آپدیت های آن قسمت های مختلفی از بازی های دیگر مانند Final Fantasy 7 به آن اضافه شده است.

در نهایت، Sable یک بازی ماجراجویی است و شما باید با استفاده از یک هاوربایک به کاوش در خرابه های باستانی بپردازید. مثل همیشه، این سه بازی برای مشترکین دلوکس و پریمیوم پلی استیشن پلاس نیز در دسترس هستند.

بخوانید  CoD: فصل 3 Warzone و MW3 دوباره بارگذاری شد، پاداش های پوستی اپراتورهای حزب جدید توضیح داده شد