اپراتورهای DLC آینده Call Of Duty عبارتند از Buff Santa، Timothee Chalamet و The Evil Superheroes


اکتیویژن بسته‌های فروشگاهی بعدی Call of Duty: Modern Warfare III و Warzone را معرفی کرده است و چیزهای زیادی در راه است. به‌روزرسانی فصل 1 Call of Duty شامل یک نسخه ترسناک از بابانوئل، شخصیت‌هایی از دنیای Dune و دیگر قهرمانان برنامه تلویزیونی آمازون The Boys است.

بسته Santa Gnaws شامل یک نسخه ترسناک از قهرمان تعطیلات است که کلاه قرمزی بر سر دارد اما ماهیچه های بزرگی دارد و به نظر می رسد که برخی چیزها را پشت سر گذاشته است. این بسته شامل دو اسلحه، یک برچسب، یک طلسم و یک نشان متحرک است.

Santa Gnaws به Call of Duty می آید.
Santa Gnaws به Call of Duty می آید.

The Dune Part Two Pack به پل آتریدس و Feyd-Rautha Harkonnen اضافه می‌شود، نقش‌هایی که تیموتی چالامه و آستین باتلر در فیلم آینده Dune: Part II بازی می‌کنند. ابتدا قرار بود این فیلم در نوامبر اکران شود و تا سال 2024 به تعویق بیفتد. بسته قبلی Dune DLC در اوایل نوامبر در Call of Duty منتشر شد.

سایر بسته‌های فروشگاهی که برای MW3 و Warzone عرضه می‌شوند عبارتند از A-Train از The Boys و شخصیت دیگری از این سری که هنوز فاش نشده است. طرفداران معتقدند این شخصیت Firecracker است که هنوز در سریال ظاهر نشده است اما در فصل 4 در سال 2024 حضور خواهد داشت.

DLC های Dune بیشتری به Call of Duty می روند.
DLC های Dune بیشتری به Call of Duty می روند.

فصل اول Modern Warfare 3 و Warzone در تاریخ 6 دسامبر عرضه می شود. قیمت این بسته های فروشگاهی جدید اعلام نشده است، اما بسته های اپراتور معمولاً حدود 20 دلار قیمت دارند.

فصل 1 همچنین نشان دهنده راه اندازی نقشه جدید Urzikstan برای Warzone و ورود نقشه های چند نفره هسته ای جدید برای Modern Warfare 3 است. می‌توانید پوشش عمیق GameSpot را بخوانید تا درباره برنامه‌های فصل 1 بیشتر بدانید.

بخوانید  درگیری بین پدر بمب اتمی و ژنرال لزلی گرووز در اوپنهایمر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر