ساخت سریال هری پاتر تایید شد

پرواز هری پاتر بر فراز هاگوارتز

Max Service با همکاری Bronte Film، Warner Brothers، JK Rowling، Neil Blair، Ruth Kennelly-Letts این سریال را تولید خواهد کرد. علاوه بر این، مذاکراتی با دیوید هیمن برای همکاری به عنوان تهیه کننده اجرایی در مجموعه هری پاتر در جریان است.

جی کی رولینگ همچنین درباره ساخت مجموعه هری پاتر توسط مکس سرویس گفت:

همانطور که قبلا در اخبار فیلم و تلویزیون خوانده اید، گزارش هایی مبنی بر ساخت سریال هری پاتر برای HBO Max وجود دارد. منتشر شد و حالا برادران وارنر. تایید کرد که این مجموعه اقتباسی با جی کی رولینگ، خالق هری پاتر در دست ساخت است. به گفته سازندگان، داستان سریال کاملا به اتفاقات کتاب ها وفادار خواهد بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بازیگران کاملاً جدیدی در داستان های هری پاتر نقش های متفاوتی را ایفا خواهند کرد. پخش این سریال ده سال است که برنامه ریزی شده است.

در همین حال، کیسی بلوز، رئیس و مدیر عامل HBO و Max گفت:

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر. دیسکاوری پس از انتشار این خبر گفت: “من و همسرم کتاب‌های هری پاتر را برای هر یک از سه فرزندمان خوانده‌ایم؛ واقعاً شگفت‌انگیز است که 10 سال دیگر مردم می‌توانند هری پاتر را در HBO تماشا کنند.”

The Wizarding World شامل هفت کتاب پرفروش هری پاتر و تمامی آثار مرتبط با این دنیا مانند فیلم های هری پاتر، مجموعه جانوران شگفت انگیز، بازی میراث هاگوارتز و غیره می باشد. در کل 600 میلیون نسخه از کتاب های هری پاتر در سراسر جهان فروخته شده است.

بخوانید  پوکمون اسکارلت و بنفش همه چیزهایی که باید بدانید

پس از شایعات و گمانه زنی های مختلف، سرانجام ساخت سریال هری پاتر توسط شبکه مکس تایید شد.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم به طرفداران فرصت تجربه یک ماجراجویی کاملاً جدید در هاگوارتز بدهیم. هری پاتر یک پدیده فرهنگی است؛ وجود عشق و علاقه به دنیای جادویی کاملاً واضح است. با همکاری تلویزیون برادران وارنر. [HBO] و جی‌کی رولینگ، در این سری جدید از خدمات Max Original، جزئیات هر کتاب را بررسی خواهیم کرد و طرفداران می‌توانند برای سال‌های آینده از آن‌ها لذت ببرند.”

از زمان راه اندازی سرویس استریم مکس توسط وارنر، همیشه قصد استفاده از بزرگترین مجموعه مجموعه وارنر برای پخش جریانی در شبکه وجود داشته است. در همین راستا، زاسلاو چندین بار در انگلستان با رولینگ ملاقات کرد. او حتی در جریان جنجال های اخیر پیرامون رولینگ از این نویسنده بریتانیایی حمایت کرد.

تعهد و وفاداری مکس به کتاب‌ها برای من مهم است و از اینکه بخشی از اقتباسی هستم که به اندازه یک سریال تلویزیونی طولانی‌مدت عمق و جزئیات را ارائه می‌کند، هیجان‌زده هستم.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر