پوکمون اسکارلت و بنفش همه چیزهایی که باید بدانید

The Path of Legends حول محور یافتن پوکمون های غول پیکر معروف به تایتان ها می چرخد. تعدادی از این پوکمون های عظیم در اطراف پرسه می زنند، و شما باید سرنخ هایی را دنبال کنید تا آنها را ردیابی کنید و آنها را در نبرد برای اهداف تحقیقاتی شکست دهید. شاید این مسیری است که ما کمترین چیزی را در مورد آن می دانیم، زیرا حتی در پیش نمایش عملی خود، نتوانیم نتیجه نبرد با یک کلاف غول پیکر را ببینیم.

Victory Road شناخته‌شده‌ترین و کلاسیک‌ترین تلاش پوکمون است، زیرا با غلبه بر رهبران باشگاه‌های منطقه‌ای و احتمالاً Elite Four می‌جنگید تا بهترین باشید (مثل هیچ‌کس تا به حال). این بار، می‌توانید ترتیبی را برای به چالش کشیدن Gym Leaders انتخاب کنید، به این معنی که دشواری تعادل این بار می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. در تنها چالش ورزشگاهی که دیده‌ایم، شما حتی با یک سری NPC در باشگاه مبارزه نمی‌کنید – در عوض، یک بازی مختصر پنهان‌کاری با پوکمون انجام می‌دهید، سپس رهبر باشگاه 1 در مقابل 1 را به چالش می‌کشید. 1. این می‌تواند به این معنا باشد که باشگاه‌ها بیشتر بر اساس فعالیت‌های موضوعی هستند تا دستکش‌های جنگی، دقیقاً شبیه Trials در Pokemon Sun و Moon.

با رویکرد جدید جهان باز در Pokemon Scarlet و Violet، ساختار خطی ورودی های فرنچایز گذشته نیز تغییر کرده است. به جای یک داستان واحد، می‌توانید یکی از سه خط جستجوی اصلی را دنبال کنید: جاده پیروزی، مسیر افسانه‌ها و خیابان ستاره‌ای.

در نهایت، Starfall Street راه جدیدی برای به چالش کشیدن آنتاگونیست جدید، تیم ستاره است. این برخوردها دیگر درون و برون داستان تنیده نشده است. در عوض، Team Star پایگاه های خود را راه اندازی کرده است و شما باید برای به چالش کشیدن آنها وارد یک منطقه خاص شوید. در زمان ما با بازی، تنها چالش تیم استار این بود که تعداد معینی از پوکمون های دشمن را در یک محدودیت زمانی از بین ببرد، که سپس منجر به نبرد با رهبر آن پست تیم ستاره شد.

بخوانید  Nightmare Dungeons در Diablo 4 قبل از فصل 1 تقویت زیادی خواهد داشت