هزاران بازی رایانه شخصی با تخفیف جدید در جمعه سیاه

سایر پیشنهادات قابل توجه عبارتند از حرفه برای 26 دلار، Red Dead Redemption 2 برای 18 دلار و غلتک برای 18 دلار مورد دوم به ویژه قابل توجه است، زیرا مسلماً یکی از مبتکرانه ترین بازی های سال 2022 است. سلاح های سنگین. چند دقیقه طول می‌کشد تا اکشن کلیک کند، اما زمانی که انجام شد، حرکات آکروباتیک را انجام می‌دهید و به سمت دشمنان سخت‌تر شلیک می‌کنید.

گویی بازی‌های تخفیف‌خورده کافی نبودند، بازی Green Man اجرا می‌کند مسابقه جمعه سیاه 2022 که می تواند مجموعه ای از بازی های رایگان و یک اشتراک یک ساله رایگان GeForce Now را برای شما تضمین کند. برای شرکت در مسابقه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در جریان فروش جمعه سیاه 2022، یک بازی خریداری کنید.

Green Man Gaming پیشنهاد می کند پیشنهادات بزرگ قبل از جمعه سیاه، ذخیره بازی های رایانه شخصی در این فصل تعطیلات را آسان تر می کند. فراتر از کاتالوگ گسترده تخفیف‌ها، می‌خواهید هر 48 ساعت یک بار به آنجا برگردید زیرا خرده‌فروش «تخفیفات ستاره‌ای» جدیدی را ارائه می‌کند که قیمت‌ها را در عناوین منتخب کاهش می‌دهد.

بازی‌های فروخته شده طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند، از شبیه‌سازی‌های زندگی آرامش‌بخش گرفته تا ماجراجویی‌های روایی ترسناک. یکی از بهترین تخفیف ها در حال حاضر برای شگفتی های تینا کوچک، که فقط با 26 دلار موجود است. جدید بودن دیگر گیربکس، داستان های جدید از سرزمین های مرزی، به قیمت 21 دلار نیز به فروش می رسد. هر دو دارای همان گرافیک تلطیف‌شده و طنز ثانویه‌ای هستند که فرنچایز Borderlands به آن معروف است – و از آنجایی که هر دو نقدهای چشمگیری دریافت کرده‌اند، اکنون زمان خوبی است که آنها را به کتابخانه خود اضافه کنید.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش سریال جدید سازندگان Westworld

معاملات جمعه سیاه بیشتر

اگر هیچ یک از موارد بالا توجه شما را جلب نکرد، حتماً فروش کامل را بررسی کنید. ما همچنین لیست کوتاهی از معاملات جمعه سیاه مورد علاقه خود از بازی Green Man را گردآوری کرده ایم. بسیاری از آنها به عنوان کلیدهای Steam ارائه می شوند، اگرچه برخی دیگر باید در فروشگاه Epic Games یا سایر پلتفرم های شخص ثالث بازخرید شوند.

بهترین معاملات در بازی Green Man

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.