رمان کاملاً جدید مارول What If… در حال حاضر تخفیف های زیادی دارد

وقتی صحبت از فیلم‌ها و فصل‌های تلویزیونی جدید به میان می‌آید، دنیای سینمایی مارول در سال 2024 آرام می‌گیرد و تنها Deadpool 3 تابستان امسال برای محتوای جدید روی صفحه برنامه‌ریزی شده است. اما امسال همچنان می‌توانید تعمیر MCU خود را به روش‌های دیگری دریافت کنید، مانند سری جدیدی از رمان‌های مرتبط با مجموعه انیمیشن Marvel's What If… در دیزنی+. اولین کتاب از این جلدهای گالینگور، چه می شد اگر…لوکی ارزشش را داشت؟ (A Loki & Valkyrie Story)، به تازگی منتشر شده است و در حال حاضر در خرید عظیم آمازون گنجانده شده است، دو، یک فروش رایگان دریافت کنید. اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید، وقت آن است که به خرید بروید.

این داستان‌ها بخشی از چندجهانی MCU هستند، به این معنی که در واقعیت‌های جایگزین واقعی‌هایی که روی صفحه دیدیم اتفاق می‌افتند. لذت What If… این است که این شخصیت‌هایی را که ما خیلی خوب می‌شناسیم می‌گیرند و زمینه‌ای جذاب و متفاوت به آنها می‌دهند. . اما از آنجایی که دنیای چندگانه بخش مهمی از طرح کلی MCU است، به برخی از داستان های موجود What If… در قسمت اصلی فرنچایز، مانند گنجاندن فیلم خراب Doctor Strange از What If اشاره شده است. . … فصل 1 دومین فیلم لایو اکشن دکتر استرنج.

بخوانید  معرفی کنسول دستی ASUS ROG Ally; رقیب جدید Steam Deck

فروش رایگان B2G1 آمازون بسیار زیاد است و شامل هزاران محصول مختلف، از کتاب گرفته تا فیلم، بازی های رومیزی و غیره است. اقلام کم‌هزینه زیادی در اینجا وجود دارد. ما چند لیست انتخاب شده داریم که به شما کمک می کند همه چیز را مرتب کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر