دیگو لونا فصل 2 آندور را مسخره می کند و به فصل 1 “خیلی عالی” فکر می کند

«همیشه این احساس را داشتم که قرار نیست روشنایی روز را ببینم [of day] تا زمانی که او انجام دهد. ادامه دادم: این خیلی عالی است. این کار می کند،” لونا گفت. بنابراین همه چیز بهتر می‌شد و من همیشه احساس می‌کردم که باید اشتباهی پیش بیاید. اما اینطور نبود. ما از آزادی و حمایت دیزنی و لوکاس برخوردار بودیم[film]. ما اعتماد کتی را داشتیم [Kennedy, president of Lucasfilm] پشت نمایش.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علی‌رغم نقش کاسیان آندور در ساخت ستاره مرگ که در نهایت او را می‌کشد، لونا گفت که او این آزادی را پیدا کرده است تا تمام راه‌های مختلف شکست شخصیت‌اش را کشف کند و چه چیزی او را دچار تضاد و متناقض می‌کند. لونا گفت: «تمام لایه‌هایی که نتوانستیم در فیلم ببینیم، اکنون می‌توانم کشف کنم. “بنابراین این فقط نوعی دیدگاه است. آزادی از دانستن دقیقاً آنچه که او انجام می دهد ناشی می شود.”

دیگو لونا در یک مصاحبه جدید به طور مفصل در مورد تجربه خود در مجموعه جنگ ستارگان صحبت کرد. صحبت کن با هالیوود ریپورترلونا افکار خود را در مورد آندور، سفر شخصیتش و شدت روند فیلمبرداری به اشتراک گذاشت.

در مورد سفر کاسیان آندور برای تبدیل شدن به یک قهرمان شورشی، لونا توضیح داد که اگرچه شخصیت او می‌گفت که می‌خواهد بخشی از شورش باشد، اما هنوز مطمئن نبود که این به چه معناست. لونا گفت: “ما چهار سال آنجا می رویم [in Season 2]و وقتی او را پیدا می کنیم، از جایی که در پایان فصل اول او را رها کردیم بسیار دور است. او اساساً مردی است که باید برای چیزی شبیه به این مأموریت اعتماد کرد.» فصل دوم آندور قرار است سفر Cassian Andor را بیشتر بررسی کند.

بخوانید  Machine Games بهترین استودیو برای بازی ایندیانا جونز است
تحریریه مجله بازی یک گیمر