در پیش‌سفارش‌های Lego 2K Drive برای مدت زمان محدودی صرفه‌جویی زیادی کنید

تمامی پیش‌فروش‌های Lego 2K Drive شرکت Green Man Gaming شامل بسته DLC Aquadirt Racer نیز می‌شود. بسته DLC شامل سه وسیله نقلیه جایزه است: تراموا Aquadirt Racer، وسیله نقلیه آفرود Aquadirt Racer و قایق Aquadirt Racer. این بسته پس از انتشار بازی به صورت DLC پولی نیز در دسترس خواهد بود و در Awesome Edition و Awesome Rivals Edition گنجانده شده است.

Awesome Edition با دسترسی زودهنگام سه روزه (شروع بازی از 16 می)، Drive Pass Year 1 (چهار فصل DLC)، 550 سکه برای خرج کردن در بازی، و بسته پاداش عالی ارائه می شود. در همین حال، Awesome Rivals Edition همچنین شامل بسته پاداش Awesome Rivals است که شامل مجموعه‌ای از چیزهای اضافی از جمله Royal People Rover Street Car، Royal Sailor و Royal Outtaliner می‌شود.

پیش‌سفارش بازی مسابقه‌ای جهان باز بعدی لگو، Lego 2K Drive، اکنون در بسیاری از خرده‌فروشان در دسترس است، اما شما می‌توانید نسخه PC را با 16% تخفیف در بازی Green Man دریافت کنید وقتی از کد تبلیغاتی APR16 استفاده می کنید. این بهترین معامله ای است که تا کنون قبل از عرضه بازی در 19 می ارائه شده است.

می‌توانید درباره پاداش‌های پیش‌سفارش و محتوای DLC اضافی موجود برای هر نسخه در راهنمای پیش‌سفارش LEGO 2K Drive اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Lego 2K Drive یک بازی مسابقه‌ای جهان باز است که در آن بازیکنان با استفاده از بیش از 1000 قطعه، وسایل نقلیه لگوی سفارشی خود را می‌سازند و در یک دنیای عظیم کاوش‌پذیر رانندگی می‌کنند. مسابقه‌های تک نفره و چند نفره برای شرکت در آن‌ها، مینی‌بازی‌ها و سکه‌های اضافی برای جمع‌آوری در حین حرکت در محیط‌های متنوع بازی وجود خواهد داشت. می‌توانید در اینجا درباره مسابقه بعدی بیشتر بدانید. LEGO 2K Drive در تاریخ 19 می برای رایانه های شخصی، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و ایکس باکس عرضه خواهد شد.

بخوانید  عبور شمار بازیکن‌های The Outer Worlds از ۵ میلیون

کد تبلیغاتی را حذف می کند Lego 2K Drive Standard PC Edition در 50.39 دلار (60 دلار), THE نسخه عالی با قیمت 84 دلار (100 دلار)، و 100.79 دلار Awesome Rivals Edition (120 دلار). همه نسخه ها به عنوان کدهای فروشگاه Steam یا Epic Games در دسترس هستند – می توانید انتخاب کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر