این کوه 14 دلاری Final Fantasy 24 دلاری شما را به مری پاپینز تبدیل می کند

فراتر از پیشنهاد عملا کامل روش های حمل و نقل، اگر از طرفداران فاینال فانتزی هستید، چیزهای زیادی باید منتظر بود. یک پچ اصلی برای Final Fantasy XIV در ماه می منتشر شد و در ۲۲ ژوئن، Final Fantasy XVI برای PS5 عرضه خواهد شد. تنها چند ماه تا عرضه باقی مانده است، اسکوئر انیکس یک شیرجه عمیق به ورودی اصلی بعدی سری فاینال فانتزی با ارائه اختصاصی وضعیت بازی که بر مبارزه، داستان و مبارزات عظیم Eikon از بازی متمرکز بود، نشان داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گفت: «چند دهه پیش، یک محقق برجسته شارلایان چنین فرض کرد که از چترها می‌توان برای محافظت از قفسه‌ها و صاحبان آن‌ها در برابر آب و هوا بیشتر استفاده کرد. سنت واقعی اورزی برای خواندن چتر “در سرسختی خود برای اثبات درستی این فرض، او یک چتر سیاه را طلسم کرد تا به آن هدایای پرواز بدهد، و بنابراین از پشت بام آن در تاریکی شب به کتابخانه بزرگ گوبال نفوذ کرد. اگرچه طراحی آن ممکن است ساده باشد. جادوی آن به گل‌های آبی زیبا اجازه می‌دهد تا شکوفه بدهند و حباب بزنند و با خوشحالی در آسمان شناور باشند.”

اگرچه Square Enix مستقیماً پیوند مری پاپینز یا Guardians of the Galaxy Vol. 2، شاید به این دلیل که وکلای دیزنی از هر چیزی که بازی می تواند به شما بیاورد وحشتناک تر هستند، این شباهت عجیب است. Square Enix اشاره می کند که لباس نشان داده شده در تصاویر تبلیغاتی درون بازی نیست، بنابراین انتظار نداشته باشید که بتوانید با این چتر در حالی که بهترین دایه بریتانیایی جادویی یکشنبه خود را پوشیده اید، پرواز کنید. اما حداقل خواهی فهمید که باحالی وقتی از آن استفاده می کنید

بخوانید  Lies of P پیش‌سفارش‌ها در آمازون و Best Buy به‌صورت زنده وجود دارد

بازیکنان آنلاین Final Fantasy XIV می توانند یک پایه جدید – و گران قیمت – را از فروشگاه درون بازی انتخاب کنند، یک «چتر جادویی» دلربا که آنها را به مری پاپینز تبدیل می کند. فقط با 24 دلار – یا دو بلوری از فیلم کلاسیک دیزنی – با این چتر ضد جاذبه، که در پالت رنگی پر جنب و جوش‌تر نیز عرضه می‌شود، می‌توانید در حین اوج گرفتن، فوق‌العاده شکننده به نظر برسید.