دانلود بازی Call Of Duty: Mobile برای کامپیوتر و PC

در مود بتلرویال این بازی، گیمر یک تجربه استثنایی خواهد داشت. همین الان ده ها گیمر ایرانی در یوتویوب فعالیت دارند و با کمترین سابسکراب درآمد های میلیونی از طریق تبلیغات یوتویوب و حمایت های مالی طرفداران به صورت مستقیم دارند، اگر شا یک گیمر فعال هستید بهتر است همین امروز یک فعالیت خود را در یوتویوب یا سایت های مشابه ایرانی هچون آپارات شروع کنید. اگر شما هم طرفدار بازی های موبایلی مانند پابجی و کالاف دیوتی هستید و به فکر اتصال موس به گوشی برای بازی هستید، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در بازی Rise of Nations میتوانید به 18 تمدن طی 8 دوره از تاریخ جهان فرمانروایی کنید و با تصاحب قلمروها و منابع بیشتر، حریفان خود را به زانو درآورید. شماره 2 : boss key : نمیدونم دقیق کاربر این کی چی هست ولی یه key ترکیبی رو با استفاده از این گزینه میتونید استفاده کنید که داخل بازی با زدن اون بخش مد نظر بالا بیاد . نوار بنفش در بالا سمت راست: نشان دهنده مقدار اکسیر موجود می باشد که بیشتر برای ساختمان ها و واحد های نظامی به کار می رود. طی انجام مراحل تحقیقات از صحنه جنایت، آنها متوجه می شوند شخص مظنون به قتل، همچنان در داخل ساختمان حضور دارد و تصمیم به تعقیب و دستگیری او میگیرند و به همین دلیل به دو گروه تقسیم میشوند.

با این کار، شما بهترین فرصت شلیک را به آنها میدهید. شما می توانید هر گونه سوال خود را در مورد بازی های موبایلی با کارشناسان ایموجو به اشتراک بگذارید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. محیط را بررسی کنید تا با چتر به محلی خلوت فرود بیایید. در ادامه چند نمونه از بهترین هندزفری های گیمینگ بازار را معرفی و بررسی می کنیم تا اگر قصد بازی در سطوح حرفه ای را دارید بتوانید به سادگی محصول خود را پیدا کنید. در نتیجه بازیکن باید مکان دایره بعدی را به دقت بررسی نماید و در قسمت داخلی زون نماند. سپس برای حمله به دشمن آماده شوید تا بتوانید بازیکن مهاجم را هدف قرار دهید. با این کار میتوانید اسلحه و تجهیزات مناسبی پیدا کنید تا برای نبرد با دیگر بازیکنان آماده شوید. این اتفاق میتواند شما را برای نبرد با آنها آماده میکند. اگر در پابجی موبایل با دوستان خود به صورت یک تیم بازی میکنید، حتما میکروفون بازی را روشن کنید. این اثر برای همه پلتفرمهای گیمینگ و البته گوشیهای موبایل منتشر شده است. این لوازم در هدفگیری و شلیک به شما کمک میکند.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer
در بازی PUBG Mobile به مرور تعداد تیرهای اسلحه کم و تجهیزات شما خراب میشوند. من بازی رو تازه واسه ps4 دان کردم اما نمی دونم چرا هر سه تا مپش قفله ، لطفا کمک کنید؟ این کار میتواند در پیشبرد بازی به تیمتان کمک کند. موقعیت فرود خود را نزدیک این دایره یا داخل آن انتخاب کنید که در ادامه بازی بتوانید از طوفان سهمگین جزیره در امان بمانید. ببینید آیا آپدیتی برای گوشی شما در دسترس است یا خیر. اگرچه هنوز اطلاعاتی از ویژگی ها، قابلیت ها و کاربرد این پرنده در دسترس نیست اما اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن، پیدا کردن آن، خرید و… یکی از ترفندهای پابجی موبایل، استفاده از اسلحه خوب است. شاید این اسلحه برای هدفهای دور کاربرد نداشته باشد. با کوچکتر شدن محل امن بازی، احتمال رو به رو شدنتان با سایر بازیکنان حاضر در جزیره بیشتر میشود و همین امر عطش اول شدن شما را برای اول شدن در آن دور بازی PUBG MOBILE افزایش میدهد.

هرچقدر با همتیمهای خود هماهنگ باشید، شانس برنده شدن شما بیشتر خواهد بود. بازیکنانی که با اسلحه تکتیرانداز یا اسنایپر بازی میکنند، اشراف کامل به منطقه دارند. یکی از جذابترین المانهای بازی Call of Duty Warzone سیستم ریسپاون (Respawn) آن است که در قالب زندانی به نام گولگ (Gulag) طراحی شده و این امکان را به شما میدهد که بتوانید پس از مرگ به بازی برگردید. چون ممکن است دیگر بازیکنان در کمین باشند تا به شما حمله کنند. پابجی موبایل یکی از بازی های سبک نبرد رویال تیر اندازی می باشد که در سال های اخیر توانسته میلیون ها طرفدار برای خود از کل دنیا جمع کند که هر روز وقت خود را صرف بازی کردن پابجی موبایل می کنند. آنها به خاطر دوربین قوی اسلحه خود به راحتی میتوانند به بازیکنان شلیک کنند. توصیه میشود یک اسلحه شاتگان به عنوان سلاح دوم در کیف خود داشته باشید. اگر به صورت تیمی بازی میکنید، یکی از اعضای تیم، شاتگان را به عنوان اسلحه اصلی خود حمل کند.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر | 1gamer

یکی از مهمترین مولفهها برای رشد سریعتر در این بازی و بهدستآوردن بهترین اسلحهها و اپراتورها، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل است. بر همین اساس باید بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را برای خود انتخاب کنید. با وجود اینکه جعبهها تجهیزات و لوازم خوبی دارند، اما ارزش ندارند که جان خود را برای آن به خطر بیاندازید. اولین آلبوم د گیم است که برای وی موفقیتهای زیادی آورده است در این آلبوم وی با افرادی چون دکتر دره، فیفتی سنت، امینم، نیت داگ، باستا رایمز و… این نسخه بازی کنندگان را با تسلیحات پیشرفته و مدرن تجهیز نموده و آنها را به خطرناکترین نقاط جهان برای از بین بردن دشمنی سرکش که امنیت جهانی را تهدید می نماید می برد. کیلاستریکهای جدیدی به بازی اضافه شدند (همچون آن Tactical Nuke معروف که به بازیکن اجازه میداد بعد از ۲۵ کیل بدون مردن، مچ را با یک بمب اتم به اتمام برساند)، رنج اتچمنتها و اسکینهایی که روی سلاحها قرار میگرفتند بیش از پیش شد، سلاحهای جدیدی اضافه شدند که برخیشان را میشد در هر دو دست گرفت (همچون آن شاتگانهای لعنتی) و پرکهای جدیدی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شدند. حرکت زیگزاگی و دویدن باعث میشود بازیکن تکتیرانداز تمرکز لازم برای شلیک کردن نداشته باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر