خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

شرکت سازنده پابجی pubg corporation نام دارد که زیر مجموعه ای از شرکت بلوهول واقع در کره جنوبی است. شرکت سازنده pubg new state کار خود را با نام جینوگیمز در سال 2009 آغاز کرده بود و بعدا به این نام تغییر داد. این شرکت که در مرکز کره جنوبی تاسیس شده است 6 دفتر عملیاتی بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و چین دارد و هدفشان توسعه و حل مشکل در اجرای بازی pubg mobaile است. در همان سال رشد صعودی پابجی شروع شد و چیزی نگذشت که یکی از پرفروشترین بازی‎های سال در سبک بازی‎های بتل رویال شد و تعداد بازیکنانش در بعضی روزها از کانتر و لیگ اوجنرز هم بیشتر می‌شد. این حجم از استقبال باعث شد تا ژانر بتل رویال برای دیگر توسعه دهندگان هم جذاب شد. برای ورود به بازی پابجی موبایل در مرحله اول باید بتوانید بازی را دانلود کنید.

  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • با این حساب، استورهای غیرقانونی همچنان بدون توجه به هشدارهای سازندگان این بازی، نسخه‌ی ژاپنی – کره‌ای بازی پابجی موبایل را به روش‌های مختلف در دسترس بازیکنان دیگر کشورها قرار داده‌اند.
  • تنسنت همچنین تصمیم دارد تا مپ کلاسیک Karakin را هم در تاریخ 7 اپریل (18 فروردین) به نسخه موبایلی بازی اضافه کند.
  • یکی دیگر از تفاوت‌ها که موجب نارضایتی بازیکنان نسخه اصلی شده، جوایزی است که کاربران نسخه کره دریافت می‌کنند.
  • برای ورود به بازی پابجی موبایل در مرحله اول باید بتوانید بازی را دانلود کنید.
بخوانید  قیمت کلاهک دودکش پلاد

سازندگان مجله خبری یک گیمر‌ی هندی بازی پابجی موبایل، در راستای کاهش سطح خشونت این بازی، رنگ خون را به طور کامل تغییر داده و آن را به رنگ سبز درآورده‌اند. یکی از مواردی که دولت هند حین بن کردن بازی پابجی موبایل روی آن تاکید می‌کرد، مقدار خشونت به کار رفته در این بازی بود. پس از انتشار این بازی در سال 2018 این بازی به سرعت در میان کاربران محبوب شد.

PUBG MOBILE‏

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. بخش گرافیک، مهم‌ترین تفاوت نسخه موبایل این بازی با نسخه پی سی است. پابجی موبایل اصل در این بخش عملکرد خوبی دارد اما بسیاری از موارد از جمله کیفیت اسلحه، نور، بافت محیط، درختان و گیاهان و دیوارها، در مقایسه با نسخه پی سی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

نحوه ریکاوری عکس ‌های حذف شده از گوشی اندرویدی

سعی کنید از وسایل نقلیه به عنوان کاور و یک وسیله دفاعی استفاده نکنید. انتخاب مکان های مناسب برای فرود توسط فردی که هدایت تیم را برعهده دارد بسیار ضروری است و اگر در جاهایی که شلوغتر هستند فرود بیایید شانس کمتری برای پیروزی در رقابت دارید و کارتان کمی سخت تر میشود. هدفون به شما کمک میکند با هم تیمی هایتان ارتباط برقرار کنید و در طرف مقابل باعث میشود که صدای بازی را با کیفیت بالاتری بشنوید و بخوانید عکس العمل مناسب تری داشته باشید. ۳- اگر فیسبوک و توییتر را انتخاب کردید، سایر مراحل را انجام داده و اکانت تان را به بازی متصل کنید. به اکانت شما ما نیاز به ID عددی شما داریم که در زیر به آموزش پیداکردن آن میپردازیم. ایونت های جدید،اسکین های جدید حتی برای اسلحه ها و چتر نجات.

بخوانید  دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile | 1gamer

دانلود بازی پابجی

به عنوان مثال، می‌توانید میزان تصویر زیر را به عنوان الگو انتخاب کنید و بعد به میدان تمرین بروید و آن‌ها را امتحان کنید. به علاوه برای هر بخش تنظیماتی که می‌تواند برای اکثر کاربران مفید باشد هم آورده‌ایم که اگر فرصت انجام تمرین را نداشتید از آن‌ها استفاده کنید. این گزینه نه تنها سودی ندارد، بلکه عملکرد اجرای بازی را هم کمتر می‌کند، پس آن را خاموش کنید. جالب است بدانید که از مجموع درآمد این بازی از زمان انتشار، در حدود 2.8 میلیارد آن از چین بدست آمده است.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر