چگونه با یوتیوب درآمد بیشتری کسب کنیم؟

توضیحات ویدیو برای کسب درآمد بیشتر با یوتیوب بسیار مهم است. توضیحات به افراد کمک می کند محتوای شما را کشف کنند و تصمیم بگیرند آن را تماشا کنند. هنگام نوشتن توضیحات برای ویدیوهای خود، از رویکرد قدیمی در نوشتن روزنامه نگاری پیروی کنید. به عبارت دیگر ابتدا بدیهی ترین موارد را ذکر کنید سپس موارد کم اهمیت را توضیح دهید. همچنین سعی کنید هدف از ساخت ویدیو را برای مخاطب توضیح دهید و مواردی را که ممکن است برای مردم مفید باشد ذکر کنید.

5. به تولید ویدیوهای جدید به طور منظم ادامه دهید

از آنجایی که مخاطبان به خوبی می دانند که جلب توجه سازندگان یوتیوب می تواند دشوار باشد، ارائه اشتراک کانال منطقی است. نکته دیگر این است که با کلیک بر روی دکمه Join به مخاطبان خود در ویدیوهای خود یادآوری کنید که به صفحه مشترکین ویژه شما بپیوندند.

4. فروش محصولات

تنها راه کسب درآمد در یوتیوب بدون ساختن ویدیو، استفاده مجدد از ویدیوهای دیگران است. افراد زیادی در مورد این روش نمی‌دانند، اما یوتیوب دارای کتابخانه عظیمی از ویدیوهای دارای مجوز Creative Commons است.

YouTube Premium یک سرویس اشتراک پولی است که به کاربران امکان می دهد ویدیوها را بدون تبلیغات تماشا کنند. تولیدکنندگان محتوا مجبور نیستند کاری انجام دهند، زیرا وقتی اعضای YouTube Premium ویدیوهای خود را تماشا می‌کنند، دومین جریان درآمدی به‌طور خودکار برای سازندگان محتوا ایجاد می‌شود.

نکاتی در هنگام ایجاد ویدیو برای YouTube وجود دارد که توصیه می کنیم همیشه آنها را در نظر داشته باشید.

1. سعی کنید ویدیوهای 10 دقیقه یا بیشتر تولید کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که کسب درآمد از یوتیوب دشوار است. احتمالاً یوتیوبرهای زیادی را دیده اید که وضعیت مالی بسیار خوبی دارند و تعداد زیادی طرفدار دارند. از آنجایی که راه اندازی یک کانال یوتیوب در حال حاضر آسان تر از همیشه است، منطقی است که بزرگ فکر کنید و هدف آن کسب درآمد از پلتفرم باشد.

یوتیوب فقط برای آپلود ویدیو به شما پول نمی دهد. همچنین کسب درآمد از ویدئو به صورت پیش فرض فعال نیست و برای آن باید اکانت کسب درآمد را در کانال خود فعال کنید. علاوه بر این، به لطف سرویس پریمیوم یوتیوب که در ادامه مطلب به شما توضیح خواهیم داد، امکان کسب درآمد وجود دارد.

چگونه با یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد نحوه کسب درآمد از یوتیوب در اختیار شما قرار دهیم.

آیا می توانید با یوتیوب درآمد کسب کنید؟

یوتیوب حتی معیارهایی برای پرداخت به ناشرانی دارد که در کانال های خود تبلیغ می کنند. بیننده باید روی تبلیغ کلیک کند یا آن را به طور کامل تماشا کند، سپس درآمد به تولید کننده محتوا می رسد.

آژانس بازاریابی دیجیتال WebFX ارقام زیر را برای درآمد اینفلوئنسرهای یوتیوب ارائه کرده است:

  • هر ویدیوی کانال با یک میلیون مشترک حدود 20000 دلار هزینه دارد
  • هر ویدیوی کانال با 100000 مشترک حدود دو هزار دلار هزینه دارد
  • هر ویدیوی کانال با 10000 مشترک حدود 200 دلار هزینه دارد
بخوانید  موشکافی بزرگ ترین معمای ارباب حلقه ها | تام بامبادیل کیست؟

اگرچه ایجاد یک کانال یوتیوب ساده است، اما تبدیل آن به یک منبع درآمد آسان نخواهد بود. این امکان وجود دارد که با فروش یک محصول با قرارداد مالی، 100 دلار اول خود را به دست آورید، اما به حداکثر رساندن آن مستلزم درک کامل روش های درآمدزایی پلتفرم است.

با تولید ویدیوهای 10 دقیقه یا بیشتر، شانس شما برای کسب درآمد از تبلیغات YouTube بیشتر خواهد شد. ویدیوهای روی این پلتفرم که بیشتر از 10 دقیقه هستند، احتمالاً زمان تماشای بالاتری دارند و به میزان درآمد تبلیغاتی ایجاد شده از ویدیوها کمک مثبت خواهند کرد. علاوه بر این، ویدیوهایی با میانگین زمان تماشای بالاتر در نتایج جستجوی YouTube بیشتر نشان داده می‌شوند، به این معنی که شانس بیشتری برای تماشای محتوای شما وجود دارد.

2. با سایر YouTubers همکاری کنید

اگر طرفداران قابل توجهی در یوتیوب به دست آورید، احتمالاً شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود با پرداخت هزینه به شما مراجعه می کنند. در نظر داشته باشید که به این برندها وابسته شوید و محصولات مختلف را در ویدیوهای خود به نمایش بگذارید.

چگونه علاوه بر تبلیغات با کانال یوتیوب درآمد کسب کنیم؟ پاسخ این سوال YouTube Premium است.

در حال حاضر، پیش نیازهای یوتیوب برای پیوستن به برنامه شریک، شما باید 1000 مشترک و 4000 ساعت بازدید عمومی از ویدیوهای کانال داشته باشید. این بدان معناست که تا زمانی که به اعداد نشان داده شده نرسیده باشید، نمی‌توانید از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید. بنابراین تولید مداوم ویدئو و افزایش تعداد مخاطبان بسیار مهم است.

این روش می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی از یوتیوب باشد، اما هنگام انجام آن باید مراقب باشید زیرا بینندگان به خوبی می دانند که چه زمانی چیزی تبلیغ می شود.

اعضای YouTube Premium همچنین می توانند ویدیوهای مورد علاقه خود را به صورت آفلاین دانلود و تماشا کنند. علاوه بر این، امکان تماشای ویدیوها در پس زمینه برای این دسته از کاربران در دسترس است.

3. پیشنهاد عضویت در کانال

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد هستید، احتمالاً از خود پرسیده‌اید که دیگران چگونه از YouTube کسب درآمد می‌کنند. راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که بیشتر آنها حول محور ایجاد محتوای ویدیویی جذاب می چرخند.

1. به برنامه شریک YouTube بپیوندید

تقریباً مانند روش کسب درآمد از تبلیغات YouTube، بیشتر درآمد اعضای سرویس ممتاز این پلتفرم به تولیدکنندگان محتوا می رسد.

اگر هنوز فروشگاه خود را راه اندازی نکرده اید، می توانید از پلتفرم های فروشگاه سازی مانند Shopify استفاده کنید. با ایجاد یک فروشگاه آنلاین، می توانید محصولاتی را که در ویدیوهای یوتیوب تبلیغ می کنید، بفروشید.

چگونه با ویدیوهای یوتیوب درآمد کسب کنیم؟

برای فعال کردن کسب درآمد از YouTube، این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوید.
  • روی نمایه حساب خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، سپس YouTube Studio را انتخاب کنید.
  • ویژگی های بیشتر > کسب درآمد را از منوی سمت چپ انتخاب کنید.
  • شرایط برنامه وابسته را بخوانید و با آن موافقت کنید.
  • حساب AdSense خود را متصل کنید یا یک حساب جدید برای کانال خود ایجاد کنید.
  • اولویت های درآمدی خود را تعیین کنید.
بخوانید  بازی کربی جدید نینتندو سوییچ بسیار بیشتر از یک پورت است

خبر خوب این است که کسب درآمد با یوتیوب فقط تبلیغات نیست. اکنون برنامه های دیگری مانند YouTube Premium وجود دارد که به شما کمک می کند بدون کلیک بر روی تبلیغات یا تماشای آنها، درآمد کسب کنید.

2. حضور در YouTube Premium

وقتی کانال YouTube شما بیش از 30000 مشترک دارد، می‌توان با استفاده از عضویت ممتاز منبع درآمد دیگری ایجاد کرد. این بدان معناست که با 4.99 دلار در ماه، طرفداران کانال شما به سایر ویژگی‌ها مانند دسترسی زودهنگام به ویدیوها، چت زنده، شکلک‌های انحصاری و موارد دیگر دسترسی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، نام این افراد در چت‌های زنده، برگه انجمن و نشان‌های ویژه اعضای برجسته می‌شود.

پاسخ کوتاه به سوال بالا بله است. در حال حاضر هزاران نفر از این پلتفرم درآمد قابل توجهی کسب می کنند و البته همه آنها چند میلیون مشترک ندارند. برخلاف تصور عمومی، یوتیوب فقط یک بازی اعداد نیست و پتانسیل کسب درآمد به عوامل مختلفی مانند سطح تعامل بستگی دارد. این بدان معناست که برای درآمدزایی در پلتفرم مذکور تنها بازدید و تعداد مشترکین مهم نیست.

آیا برای آپلود ویدیوها در یوتیوب پول دریافت خواهید کرد؟

با ظهور اینفلوئنسر مارکتینگ، فرصت بزرگی برای شما به عنوان تولید کننده محتوا وجود دارد. به گفته برندان گاهان، کارشناس بازاریابی یوتیوب، تولیدکنندگان محتوا باید با در نظر گرفتن تعداد بازدیدهایی که معمولاً ویدیوهایشان دریافت می‌کند و ضرب در 15 سنت در هر بازدید، نرخ ثابتی را تعیین کنند.

تبلیغ محصولات انحصاری شما یکی از ایده های عالی برای کسب درآمد با کانال یوتیوب شما است. شما می توانید محصولات خود را در فیلم ها و توضیحات آنها تبلیغ کنید. این روش یک راه عالی برای ایجاد و هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

فقط محصولاتی را تبلیغ کنید که برای مخاطبان شما ارزشمند هستند.

5. با SuperChat از پخش زنده درآمد کسب کنید

نرخ درآمدزایی YouTube برای SuperChat از 1 تا 500 دلار متغیر است و این شرکت 30 درصد از درآمد خود را به خود و 70 درصد باقیمانده را به سازنده محتوا اختصاص می دهد.

6. یک اینفلوئنسر یوتیوب شوید

سوپرچت یک راه محبوب برای کسب درآمد در یوتیوب است. این ویژگی به مخاطبان شما اجازه می دهد تا برای پین کردن پست های خود در بالای بخش نظرات یا برجسته کردن پست های دیگر، هزینه ای بپردازند. بنابراین، هنگامی که یک برنامه زنده در یوتیوب اجرا می کنید، به شما این امکان داده می شود که از طریق سوپرچت درآمد کسب کنید.

بخوانید  Sonic The Hedgehog TV Spin-Ofs بیشتری می کند

پس از انجام مراحل بالا به داشبورد برگردید و روی تب Analytics در سمت چپ کلیک کنید. اکنون Revenue را از قسمت بالا انتخاب کنید، سپس به پایین بروید تا نمودار درآمد ماهانه تخمینی خود را ببینید.

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند بازدید نیاز دارید؟

منبع: اوبرلو

کلید کسب درآمد از این راه، کار با برندهایی است که محصولاتشان برای مخاطبان شما ارزشمند است.

7. بینندگان را وادار به خرید محصولات خود کنید

کسب و کارها به خوبی از پتانسیل کانال های یوتیوب که طرفداران زیادی دارند آگاه هستند.

یکی از تاکتیک‌های کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب، همکاری با سایر YouTubers است. یک راه حل عالی که به شما امکان می دهد حضور خود را در پلتفرم ذکر شده افزایش دهید و محتوای منحصر به فردی را به کانال خود اضافه کنید و در نتیجه افراد بیشتری آنها را تماشا کنند. YouTubers در صنعت خود را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

3. محتوای جالب و آموزنده ایجاد کنید

ایجاد محتوای جذاب برای موفقیت هر کانال YouTube ضروری است. کاربران این پلتفرم همیشه به دنبال ویدیوهایی هستند که آنها را سرگرم کند یا حاوی آموزش باشد. اگر بتوانید محتوای ویدیویی جذابی ارائه دهید، مخاطبان شما احتمالاً کل ویدیو را تماشا خواهند کرد و برای ویدیوهای بیشتر در آینده به کانال شما باز خواهند گشت. نکته مهم این است که با بررسی بخش تجزیه و تحلیل یوتیوب، می توانید جزئیات بسیار مهمی مانند افرادی که بیشتر به محتوای شما علاقه مند هستند را دریافت کنید. این همیشه به شما ایده بهتری از نوع محتوایی که باید تولید کنید می دهد.

4. از بخش توضیحات ویدیو نهایت استفاده را ببرید

اگر قصد دارید با YouTube درآمد کسب کنید، باید در مورد برنامه Partners و نحوه کار آن بدانید. سازندگان محتوای YouTube در صورتی که عضو این برنامه نباشند نمی توانند از ویدیوهای خود کسب درآمد کنند.

هنگامی که یک کانال YouTube راه اندازی می کنید، مهم است که به طور منظم محتوا را پست کنید. وقتی به طور منظم ویدیوهای جدید را آپلود می کنید، بینندگان با کانال شما ارتباط بیشتری برقرار می کنند، به این معنی که افراد بیشتری تشویق می شوند محتوای شما را تماشا کنند.

چگونه با یوتیوب بدون ساختن ویدیو درآمد کسب کنیم؟

تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای شما به دست می آورند هیچ ارتباطی با درآمد YouTube ندارد. اگر هزاران بازدید دریافت کنید اما هیچکس روی تبلیغات شما کلیک نکند یا محتوای شما را نبیند، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد.

برخی از مجوزها به شما این امکان را می دهند که از ویدیوهای دیگران در کانال خود استفاده کرده و از آنها کسب درآمد کنید. برای مثال، اگر ویدیویی تحت مجوز CC-BY منتشر شده باشد، می توان از آن استفاده کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر