رونمایی از شخصیت های مختلف بازی Mortal Kombat 1 در آینده ای نزدیک

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

جنگنده مورتال کامبت 1

لیو کانگ، رایدن، کیتانا، ملینا، ساب زیرو، اسکورپیون، کونگ لائو، جانی کیج، ریکو، کنشی و شانگ سونگ شخصیت هایی هستند که حضورشان در فهرست اصلی Mortal Kombat 1 تایید شده است. Sub-Zero، Goro، Kino، Striker، Jax و Sonya Blade نیز بخشی از مجموعه شخصیت های Kameo هستند که شخصیت های اصلی می توانند از آنها برای انجام حملات ویژه در طول مبارزه استفاده کنند. باید دید این دو لیست تا چه زمانی تا عرضه بازی ادامه خواهند داشت.

بسیاری از طرفداران توییت اد بون را اینگونه تفسیر کردند که ما در این هفته تریلر جدیدی از Mortal Kombat 1 خواهیم دید.

استودیوی NetherRealm با انتشار تریلرها و جدیدترین اخبار بازی Mortal Kombat 1 توانسته است نظر تعداد زیادی از گیمرها را به خود جلب کند با این حال هنوز 78 روز تا انتشار این بازی ویدیویی باقی مانده و منتظر نمایش های بیشتری هستیم. به این دلیل اد بونکارگردان Mortal Kombat 1 به همراه فاش شدن مبارزات اصلی و کمئوهای بیشتر اعلام کرد: «ما یک تریلر گیم پلی عالی دیگر در راه است.

خالق سری Mortal Kombat گفت که به زودی شخصیت های اصلی و کامبت های بیشتری را که در Mortal Kombat 1 قرار خواهند گرفت به همراه تریلر گیم پلی جدید معرفی خواهد کرد.