دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile | 1gamer

در حال حاضر عنوان وارزون 2 شبیه به کاغذی است که کیفیت زیادی دارد اما مقاومت آن فوق‌العاده پایین بوده و نمی‌تواند خود را ثابت کند. در حالی که نسخه قبلی، در همان سال ۲۰۲۰ و هنگام عرضه، کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کرد و باگ‌های فنی آن کمتر بودند. برای دانلود این بازی باید یک اکانت جدید گوگل بسازید و وارد گوگل‌پلی شوید. شاید لازم باشد قبل‌از این کار کش پلی‌‌استور گوگل را پاک کنید. اکانت را با آی‌پی استرالیا بسازید و با همان آی‌پی وارد گوگل‌پلی شوید تا امکان دانلود کالاف را داشته باشید. همان‌طور که گفتیم کیلزتریک‌ها با آپدیت جدید آلفا به بازی اضافه شده‌اند.

راهنما و آموزش جامع بازی Call of Duty Warzone

در صورت داشتن اکانت کاربری می‌توانید این مراحل را نادیده بگیرید. در فروشگاه اینترنتی رضاجم با ارائه توضیحات کامل و دقیق درباره ویژگی های هر محصول در وب سایت، پشتیبانی آنلاین و راهنمای خرید ۲۴ ساعته، تضمین قانونی بودن محصولات و بهترین قیمت امکان یک خرید مطمعن و آسان فراهم آمده است. تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است.

http://badorclothesworkshop.ir

به‌نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن به دنبال توسعه‌ی وارزون موبایل است تا به این ترتیب عرصه‌ی رقابت را گسترده‌تر کرده و در پلتفرم محبوب نیز حرف بیش‌تری برای گفتن داشته باشد. مدتی پیش استودیو اینفینیتی وارد، سازنده عناوین سری Modern Warfare اعلام کرد که ارائه یک نقشه تکتیکال برای عنوان وارزون 2 انجام می‌شود و احتمالا در سیزن دوم باید منتظر اضافه شدن آن باشیم. این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعی از ابعاد و ظاهر این مپ جدید در دسترس نیست و در نتیجه، نمی‌توانیم آن را با Rebirth Island از وارزون 1 مقایسه کنیم. تعدادی کیلزتریک در بازی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها با علامت Coming Soon مشخص شده‌اند.

بخوانید  بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

نقشه: وردانسک یا ال مزرح؟

آماده شدن در لابی، ارتقا سلاح‌ها، خرید در بازی، ماموریت‌های فرعی، سیستم healing و … همه و همه در این مقاله برای شما آماده گردیده است. برای آن که بتوانید بازی کالاف دیوتی را استفاده کنید، لازم است تا مراحل نصب آن را به دقت و کامل پشت سر بگذارید. در این مقاله تصمیم داشتیم با بیان و بررسی تمامی مراحل مختلف نصب بازی، این مراحل را برای شما ساده‌سازی کنیم. امید است خواندن 12 مورد بیان شده برای نصب بازی و در نهایت سیستم مناسب برای انجام بازی بر روی آن، بتوانید لذت بیشتری از انجام بازی کالاف دیوتی وارزون ببرید. با این وجود در حالی که انتظار می‌رفت نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 از وردانسک هم بهتر باشد، شاهد مپی هستیم که صرفا بزرگ‌تر است.

ورود

همینطور اینکه اعلام شده به طور کلی مجله خبری یک گیمر وارزون از اول طراحی شده و یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌ها در تاریخ مجموعه ندای وظیفه است. کمپانی های Activision، Beenox، Solid state و Digital Legends در حال حاضر بر روی پروژه وارزون موبایل کار می کنند. لازم به ذکر است که این کمپانی ها به دنبال ارتقا کلی و جامع بازی های موجود هستند.

  • سایت رضاجم با انجام بیش از ۷۰۰ سفارش در روز و دارا بودن 14 نماد اعتماد از سازمان های ملی و بین المللی؛ از محبوب ترین و مورد اعتمادترین سایت های مورد استفاده کاربران ایرانی می‌باشد.
  • پس از دریافت فایل بازی و انتخاب زبان مورد نظر، به مرحله دریافت فایل‌های کمکی و آپدیت‌های لازم رهسپار می‌شوید.
  • لازم به ذکر است تمامی سفارش های خرید سی پی ارزان وارزون موبایل بین 10 الی 90 دقیقه در ساعات کاری انجام خواهد.
  • در واقع با انتشار نسخه ریبوت Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ اکتیویژن رسما وارزون را کنار آن قرار داد تا داستان عناوین موبایل بعدی را به کلی با همدیگر یکی کند.
بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer