خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، cp کالاف دیوتی آسان جم | 1gamer

این شرکت با همکاری شرکت سازنده بازی به نام Tencent studio که نقش مهمی در ساخت بازی های چند نفره آنلاین مانند پابجی موبایل, فورتنایت و موبایل لجند در پلتفرم موبایل دارد شروع به ساخت بازی کرد. که در ابتدا این بازی برای پی سی و پلتفرم های پلی استیشن طراحی شد، سپس نسخه موبایل به وجود آمد. تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • شخصیت‌های کالاف دیوتی با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در مبارزات کمک کنند.
  • هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه وارزون موبایل باقی‌مانده و به نظر می‌رسد که تیم سازنده قرار است محتویات جدیدی را به بازی قدیمی‌تر خود یعنی کالاف دیوتی موبایل اضافه کند.
  • گیمرهای کالاف برای تجربه مسابقات هیجان انگیز نیاز به ارتقا تجهیزات، اسلحه‌ها و لباس‌های خود خواهند داشت.
  • توجه داشته باشید به عنوان یک گیمر، خرید سی پی کالاف جهت رقابت در سطوح بالا این بازی الزامی است.

البته شباهت این مجله خبری یک گیمر به اندازه فورتنایت نیست ولی وجه تشابهاتی با کالاف دارد. تنظیمات و گزینه‌های زیادی در بازی Call of Duty Mobile وجود دارد که می‌توانید مطابق میل‌تان آن‌ها را تغییر دهید. در واقع تغییر دادن هر بخش به سبک بازی و تلفن هوشمند یا تبلتی که در اخیتار دارید، بستگی دارد. باید ذکر کنیم که وقت گذاشتن و بررسی تمام گزینه‌های موجود ارزش‌اش را دارد، زیرا تغییرات اعمال شده می‌تواند به شما در روند بازی کمک کند.

بخوانید  خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

گرافیک بازی

فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید. این بازی برای گوشی به خوبی بهینه‌سازی شده ولی همچنان سنگین است و بهتر است برای آن از دستگاه‌های قوی استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد گرافیک این بازی، مختار بودن شما در دانلود عناصر گرافیکی آن است.

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44522

برای اطلاع و شرکت در قرعه کشی های تاپ جم شاپ اینستاگرام ما را فالو داشته باشید. البته برای کابران تلگرام نیز همانند اینستاگرام ما یک کانال تلگرامی داریم که می توانید وارد چنل کالاف دیوتی ما نیز شوید. شاید بتوانیم لقب بهترین بازی اکشن تفنگی و شوتر را به بازی کالاف موبایل بدهیم. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز، ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.

در صفحه جدید می‌توانید با وارد کردن آیدی کلن دوستان خود وارد آن شوید و یا با انتخاب create clan، یک کلن مخصوص به خود بسازید. به هیچ‌عنوان از VPN استفاده نکنید – در سایت اصلی Activision بر روی گزینه Support بزنید و برای تیم پشتیبانی بازی درخواست تجدید نظر ثبت کنید – مدتی از اکانت خود استفاده نکنید. اسکور استریک‌ها، سلاح‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها در مسابقات چند نفره استفاده کنید. در پایان هر تورنمنت، برندگان جوایز فوق‌العاده‌ای بدست می‌آورند؛ پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و به دنیا نشان دهید که چه بازیکنان حرفه‌ای در ایران داریم.

بخوانید  کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر