تکامل تدریجی زندگی تام هنکس در دومین تریلر فیلم مردی به نام اتو

تام هنک ریتا ویلسون و گری گویتزمن از شرکت Playtone همسایه فردریک ویکستروم نیکستر به عنوان تهیه کننده و دیوید مگی، مارک فورستر و رنی ولف آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی مردی به نام اتو عمل می کنند و استودیوی SF سرمایه این پروژه را تامین می کند. در سال 2015، رمان پرفروش مردی به نام اوو در فیلمی به همین نام به کارگردانی هانس هولم اقتباس شد که نامزد دو جایزه اسکار شد.

تریلر جدید سونی پیکچرز از فیلم مردی به نام اتو با بازی RPG تام هنک با طرفداران به اشتراک گذاشت که بازسازی فیلم سوئدی 2015 مردی به نام اووه به کارگردانی هانس هولم شرق این فیلم کمدی-درام در تاریخ 25 دسامبر 2022 (4 دسامبر 1401) در سینماهای منتخب اکران می شود و اکران گسترده آن از 13 ژانویه 2023 (3 بهمن 1401) آغاز می شود.

دانلود فیلم آپارات

سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم کمدی درام مردی به نام اتو با بازی تام هنکس را منتشر کرد.

این فیلم ماجراهای یک بیوه بدخلق و گوشه گیر به نام اتو را دنبال می کند که دارای اصول اخلاقی تغییرناپذیر، عادات عجیب و غریب روزانه و شخصیتی کوتاه مزاج است. اتو با همه افراد محله مشکل دارد و همه را زیر نظر دارد. درست زمانی که به نظر می رسد اتو از زندگی دست کشیده است، با اکراه وارد یک رابطه غیرمنتظره با همسایگان جدیدش می شود. او کم کم دچار دگرگونی های ظریف می شود، اما آیا واقعاً می تواند تغییر کند؟

بخوانید  وجود بیش از ۱۰ نوع اسلحه در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

مارک فورستر او فیلم مردی به نام اتو را کارگردانی کرد و فیلمنامه آن را نوشت دیوید مجنویسنده رمان سوئدی مردی به نام اووه نامزد جایزه اسکار فردریک بکمن وارد عرصه نویسندگی شد. تام هنکس در کنار ماریان تروینومجری که در Overboard ظاهر می شود، راشل کلربازیگر سریال لژیون (لژیون) و مانوئل گارسیا رولفوبازیگری که در Six Underground ستاره این فیلم ظاهر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر