تریلر معرفی بازی ترسناک Amnesia: The Bunker را پخش کنید

Amnesia: The Bunker قرار است در سال 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شود.

Amnesia: گیم پلی The Bunker بر اهمیت انتخاب بازیکن تاکید دارد و راه های مختلفی برای غلبه بر تهدیدها و چالش های مختلف مانند پازل ها و موانعی که می تواند در مسیر بازیکن قرار گیرد را در خود دارد. در طول این مسیرها، بازیکنان به یک تفنگ و یک نور دینامیک بلند مجهز خواهند شد و باید همیشه کنترل کامل بر تصمیمات خود داشته باشند. علاوه بر این، مهمات و منابع بسیار محدودی در محیط قرار داده شده است که بازیکنان باید با دقت مدیریت و استفاده کنند.

بازی Frictional Amnesia: The Bunker را یک بازی نیمه باز جهان توصیف کرد. بازیکنان نقش یک سرباز فرانسوی فراموش شده را بازی می کنند که خود را در پناهگاه متروکه ای در جنگ جهانی اول در فرانسه می بیند. به گفته سازنده، راهروهای تاریک، شبح وار و کم نور این پناهگاه قابل کاوش خواهند بود و به ندرت رویدادهای از پیش ضبط شده رخ خواهند داد. با این حال، بازیکنان باید همیشه مراقب یک تهدید همیشه حاضر باشند. این تهدید در واقع یک موجود خزنده از دنیایی دیگر است و دائماً بازیکنان را تعقیب خواهد کرد.

چند سالی از انتشار اسپین آف Amnesia: Rebirth می گذرد و طرفداران این مجموعه ترسناک همچنان منتظر انتشار نسخه اصلی بعدی هستند. به تازگی استودیو Frictional Games با انتشار تریلر Amnesia: The Bunker را معرفی کرده است. این بازی قرار است نسخه اصلی بعدی سری Amnesia باشد و تغییرات اساسی در فرمول خود ایجاد کند.

بخوانید  نمایش مبارزات و دشمنان بازی Gotham Knights در تریلر تازه

استودیو Frictional Games با انتشار تریلر بازی ترسناک دنیای نیمه باز Amnesia: The Bunker را ارائه کرده است.

دانلود فیلم آپارات

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.