ظاهرا سیستم Morale یکی از بخشهای اساسی طراحی مراحل را تشکیل میدهد. یاماگیوا در اینباره گفت: «طلسمهای Wizardry جدید زمانی باز میشوند که به ردهی بالاتری از Morale برسید که مانند طلسمهای جادویی عمل میکنند. همچنین انواع Divine Beastها میتوانند برای کمک به شما در طول نبرد احضار شوند. در تریلر اخیر بازی، احضار Vermilion Bird را دیدید که یکی از موجودات افسانهای چین است. با پیشرفت در داستان، با موجودات افسانهای بیشتری دوست خواهید شد».
احتمالا مبارزات سرعتیتر Wo Long: Fallen Dynasty بازیکنان را به یاد نبردهای سریع بازی Sekiro: Shadows Die Twice از استودیوی فرامسافتور بیندازد؛ اگرچه یاسودا و یاماگیوا احساس میکنند افزایش هیجان برای یک بازی هنرهای رزمی چینی طبیعی است. برای انیمشنهای مبارزات Wo Long: Fallen Dynasty، حرکات تمرینکنندگان هنرهای رزمی چینی ازطریق موشن کپچر ضبط شد و در گیمپلی اکشن بازی گنجانده شده است.
تاکنون در نمایشهای بازی Wo Long: Fallen Dynasty انواع اسلحه به مانند نیزه، شمشیر بلند و شمشیر دوتایی را دیدهایم. طبق اعلام سازنده، در نسخهی نهایی بازی بیش از ۱۰ نوع سلاح وجود دارد. همچنین یکی از ویژگیهای جدید گیمپلی بازی، سیستم Morale یا روحیه است که هم بازیکن و هم دشمنان آن را دارند. شکست دادن دشمنانی که ردههای بالای روحیه را دارند، بسیار سختتر خواهد بود. روحیهی بازیکنان نیز با شکست دادن دشمنان افزایش و با کشته شدن کاهش مییابد. در همین حال روحیهی دشمنان هنگام مبارزه مقابل بازیکن نیز تحت تأثیر موارد مختلفی قرار خواهد گرفت.
یاسودا دربارهی تفاوتهای بازی Wo Long: Fallen Dynasty با سری Nioh گفت: «یک تفاوت بزرگ مربوطبه مقیاس دنیای بازی است. ما با قرار دادن داستان در چین، توانستیم مکانهایی با مقیاس بسیار بزرگتر نسبت به سری Nioh را که در ژاپن واقع شده بود، ایجاد کنیم. حتی مکانهایی مانند یک قلعه نسبت به قبل بسیار بزرگتر هستند و کاوش در دنیای بازی عمودیتر شده است. زیرا شخصیت اصلی در بازی Wo Long: Fallen Dynasty توانایی پریدن دارد.
در پایان شما میتوانید نظرات خود دربارهی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.