تغییر نام استودیو Square Enix Montreal به Studio Onoma

طبق توضیحات بیان شده در وب‌سایت جدید این استودیو تغییر نام اسکوئر انیکس مونترال به Studio Onoma باعث می‌شود تا با مخاطبان بیشتری در تماس باشد و از گسترش یافتن همراه‌با بازار جا نماند. این استودیو که در مونترال کانادا واقع شده است، پس از تشکیل گروهی از متخصصان ارتباطات و طراحی در ماه می ۲۰۲۲ سرانجام نام Onoma را انتخاب کرد که در زبان یونانی به‌معنی خود کلمه‌ی «نام» است.

اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که شرکت Embracer Group در معامله‌ای ۳۰۰ میلیون دلاری صاحب بیشتر از ۵۰ بازی اسکوئر انیکس و سه استودیو بازی‌سازی Crystal Dynamics ،Eidos-Montréal و Square Enix Montreal شد.

لوگوی استودیو Onoma

در وب‌سایت Studio Onoma توضیحات فراوانی دربار‌ه‌ی لوگوی جدید این استودیو، فونت سفارشی آن، حرف O که در لوگو به‌صورت افقی کشیده شده و تأثیرات جنبش هنری باهاوس بیان شده است؛ اما مهم‌ترین نکته این است که باید از تغییر نام تجاری این استودیو به نامی منحصربه‌فرد خوشحال باشیم. پیش‌ازاین استودیو Dontnod در فرایند تغییر نام «Don’t Nod» را به‌عنوان نام جدید خود برگزید که بسیاری از کاربران را به‌خصوص در هنگام جست‌وجو در گوگل به اشتباه انداخته و گیج کرده است.

طبق اعلامیه‌های رسمی Studio Onoma در حال حاضر مشغول توسعه‌ی حداقل سه بازی Space Invaders ،Avatar Generations و Tomb Raider Reloaded است.



منبع

پس از خریداری شدن سه استودیوی بازی‌سازی غربی اسکوئر انیکس توسط شرکت امبریسر گروپ، استودیو Square Enix Montreal نام خود را به Studio Onoma تغییر داده است.

استودیو Square Enix Montreal در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و توسعه‌ی تعدادی بازی موبایلی اقتباسی از مجموعه بازی‌های محبوب اسکوئر انیکس مانند Deus Ex Go ،Lara Croft Go و Hitman Go را بر عهده داشته است. این استودیو پس از پیوستن به گروه امبریسر به‌دنبال مرحله‌ای جدید از فعالیت‌های خود در صنعت گیم است.

بخوانید  Spider-Man: Across the Spider-Verse Art Book پیش خرید تخفیف دارد

حالا در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی باخبر شده‌ایم که استودیو اسکوئر انیکس مونترال پس از تکمیل این معامله‌ی بزرگ نام خود را به Studio Onoma تغییر داده است. بسیاری از افراد پس از اخبار فاش‌شده در ماه اوت فکر می‌کردند که شرکت اسکوئر انیکس در حال تأسیس استودیوی تازه‌ای با نام Studio Onoma است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر