تریلر The Banishers: Ghosts of New Eden تصمیمات سختی را نشان می دهد


تریلر جدید Banishers: Ghosts of New Eden دشواری انتخاب بین عشق، مرگ و فداکاری را نشان می دهد.

سال گذشته استودیو Dontnod و Fox Entertainment از تاخیر بازی Banishers: Ghosts of New Eden خبر دادند. هم اکنون این بازی اکشن نقش آفرینی در تاریخ 24 بهمن 1402 (13 فوریه 2024) برروی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S برنامه ریزی شده است. با نزدیک شدن به زمان انتشار، تیم سازنده به طور منظم جزئیات و تریلرهای مختلفی از Banishers: Ghosts of New Eden را به اشتراک می گذارد تا بازیکنان بتوانند با جنبه های مختلف بازی از جمله داستان، محیط و گیم پلی آشنا شوند.

در جدیدترین تریلر بازی می توان به سختی انتخاب های تعیین کننده بازی پی برد.روایت بازی به اتفاقات زندگی یک زوج تبعیدی به نام های Anthea Duarte و Red McReath می پردازد. سرانجام با مرگ Anthea و تبدیل شدن این شخصیت به یک روح، این خانواده خود را درگیر ماجراهای غم انگیز نیو ادن می بینند. در این بین رد باید تصمیمات مهمی بگیرد که بتواند سرنوشت داستان و پایان بازی را تغییر دهد. به عنوان Red، بازیکنان باید تصمیم بگیرند که آیا سوگند خود را با قربانی کردن روح همسرشان برای نجات روح‌های سرگردان انجام دهند یا اینکه آن را قربانی کنند تا عشق خود را به زندگی واقعی بازگردانند. در نهایت، هر تصمیمی که بازیکن می گیرد منجر به یکی از پنج پایان داستان متفاوت می شود.

گیم پلی مبارزه در Banishers: Ghosts of New Eden در زمان واقعی توسعه یافته است. بازیکنان می توانند کنترل Red را در دنیای واقعی و Anthea را در دنیای ارواح به دست بگیرند که هرکدام دارای حملات فیزیکی و جادویی منحصر به فردی هستند. به نظر می رسد ترکیب قدرت های متفاوت این شخصیت ها و همچنین انتخاب های دشوار و احساسی در داستان برای بسیاری از علاقه مندان به آثار نقش آفرینی هیجان انگیز باشد.

بخوانید  تایید ساخت Creed 4 توسط Michael B. Jordan با امکان گسترش دنیای Creed

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر