تریلر Tekken 8 بازیکنان را ترغیب می کند تا برای نبرد بعدی آماده شوند


در تریلر لایو اکشن Tekken 8 مبارزات مختلفی از جمله Arslan Ash، King Jae و Hafthor Yuliush Piershon وجود دارد.

Bandai Namco پس از انتشار تعدادی تریلر که شخصیت‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد، تریلر لایو اکشن جدیدی از Tekken 8 را به اشتراک گذاشته است. در این تریلر دو مبارز حرفه ای در مقابل هم قرار می گیرند و تمام مردم جهان به مبارزه آنها می پیوندند. مردم هم دوست دارند ارسلان آش، شاه جائه و هافتور یولیوش پیرشونبازیگر Koh در سریال Game of Thrones در این تریلر حضور دارد.

بازی Tekken 8 به عنوان جدیدترین نسخه این مجموعه 9 سال پس از انتشار نسخه قبلی منتشر خواهد شد. این بازی ادامه دهنده داستان قدیمی تقابل دو شخصیت کازویا میشیما و جین کازاما است. علاوه بر این حالت جدید Arcade Quest نیز به این نسخه اضافه شده است که طی آن بازیکنان با ساختن یک شخصیت با دیگر بازیکنان به مبارزه می پردازند.

بخش آنلاین بازی نیز با معرفی حالت Battle Lounge به طور کامل اصلاح شده است. علاوه بر این، در زمان انتشار، Techn 8 از دو عملکرد Rollback Netcode برای کاهش تاخیر پردازش فریم و متقاطع پشتیبانی می‌کند. بازی Tekken 8 در تاریخ 6 ژانویه 2024 بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تسلط پلی استیشن بر بازار خرید مایکروسافت از Activision را درست می کند