کایران کالکین فینال جانشینی را از دست داد زیرا نتوانست با مکس ارتباط برقرار کند



کایران کالکین فاش کرد که هنوز اجرای برنده امی خود را در قسمت پایانی سریال جانشینی ندیده است و در طی یک پرسش و پاسخ با بازیگران در روز سه شنبه در لس آنجلس صحبت کرد. سرگرمی هفتگی گزارش ها. فینال در پایان ماه مه سال گذشته پخش شد، اما کالکین توضیح می دهد که در آن زمان در لهستان بود و نتوانست با مکس ارتباط برقرار کند.

برخلاف برخی از بازیگرانی که تصمیم می‌گیرند کار خود را تماشا نکنند، کالکین بعد از اینکه مجبور شد در طول پرسش و پاسخ بازیگران اعتراف کند که هنوز قسمت پایانی را تماشا نکرده است، گفت که از دست دادن فینال «عمدی نبوده است». “من در لهستان بودم و نتوانستم به حساب Max خود وارد شوم. این یک مشکل برنامه بود. سپس به تعطیلات رفتم و بعد از آن فکر کردم، خها، این سه ماه بود.”

با توجه به اینکه کالکین در بسیاری از لحظات مهم پایانی حضور داشت، عدم فوریت برای حضور در فینال سریال منطقی است. در حالی که بعید است که پایان برای او خراب شود، او مطمئن نیست که چه بخش هایی از فیلمی که آنها فیلمبرداری کردند واقعاً به قسمت آخر راه پیدا کرد. کالکین به بقیه اعضای پنل که مارک مایلود کارگردان هم بود قول داد: «می‌خواهم برگردم و آن را ببینم».

کالکین این هفته برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد سریال درام برای بازی در نقش رومن روی در فصل چهارم سریال جانشینی شد و همچنین نامزد جایزه گلدن گلوب شد. سارا اسنوک و متیو مک فایدن همبازی های او نیز به ترتیب برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شدند. فصل آخر Succession همچنین جایزه بهترین درام را به خانه برد و لایو اکشن HBO The Last of Us را شکست داد.

بخوانید  جعبه های Legend of Zelda Manga با قیمت های فوق العاده تخفیف خورده اند